Gå til innhold

Vår og sommer - for enhver pris!

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Ja, nå er våren her og sommeren også snart. Er så lei av at da skal vi være så glade og fornøyde. Føler at det "ikke er lov" å like de andre årstidene. Trives veldig godt i ordentlig regn og blåst, og da er jeg jo nesten mental ustabil. Fysj at det går an å like dårlig vær. Jeg synes såklart at det kan være godt med lette klær og sitte ute til langt utpå kvelden, men alt blir så veldig krampeaktig på denne årstiden.

Noen andre som er som meg, eller er jeg nesten alene i verden?

Sånn, det hjalp! Fikk skrevet av meg litt frustrasjon.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52984-v%C3%A5r-og-sommer-for-enhver-pris/
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk og takk og takk!!

endelig noen som er enig med meg!

jeg liker ikke sol eller varme, den tvangspositivismen passer ikke meg. og jeg blir skikkelig forbanna når noen blir deppa fordi de ikke fikk sol i ferien og må begynne på "lykkepiller" av den grunn. er ikke målet å ha det bra med seg selv? må man ha minst 20 C for å føle seg vel...

nei, takke meg til skikkelig grått vær, det er da man lever :-)

Gjest (ikke undertegnet)

takk og takk og takk!!

endelig noen som er enig med meg!

jeg liker ikke sol eller varme, den tvangspositivismen passer ikke meg. og jeg blir skikkelig forbanna når noen blir deppa fordi de ikke fikk sol i ferien og må begynne på "lykkepiller" av den grunn. er ikke målet å ha det bra med seg selv? må man ha minst 20 C for å føle seg vel...

nei, takke meg til skikkelig grått vær, det er da man lever :-)

Endelig noen som forstår meg!

Har lagt inn dette på andre forum, men får bare beskjed om å skjerpe meg. Blir så provosert.

Tydelig at sol og sommer er det som gjelder for de fleste.

Gjest calestia

Endelig noen som forstår meg!

Har lagt inn dette på andre forum, men får bare beskjed om å skjerpe meg. Blir så provosert.

Tydelig at sol og sommer er det som gjelder for de fleste.

hehe.. raringer.. * ert, ert*

selv trives jeg best i sol.. steikendes sol og brennhett, det er min greie..jobbe i heten så svetta renner, gjerne med å hugge noen trær eller male hus eller noe..

det er tingen. men sånn vanlig godt vær, det liker jeg ikke. Altfor kjedelig.. ellers får det være skikkelig ruskevær.. så det regner vannrett, og trærne faller..

liker igrunn ordentlig vær, på begge sider av skalaen!

( men jeg er vel mentalt ustabil, jeg da...: ))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...