Gå til innhold

Nå nærmer det seg finalen

Anbefalte innlegg

Gjest InfiniteJustice

Og hvem vil bli millionær i BB? Jeg synes regelrett synd på disse stakkarene, som lider av cabinfever og Stockholm-syndrom, og blir helt møsjy bare dem får et glimt av verden utenfor veggene. Griner og slarver om hverandre, og om HVERANDRE.

Johannes ble nok reddet i siste liten, han var nær ved å miste sin Osssssslo-dialekt. To døgn til, og løpet hadde vært kjørt.

Monica er ei rålekker berte. Sexy stemme, og den minst fjortisspregede av dem. Enig? Satser på hu vinner, og når'a kommer ut, så slår vi til. Etter tre måneder med den gjengen med deodoranter, så ville hun tigget etter et skikkelig mannfolk.

Og det er her jeg kommer inn, seff.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52989-n%C3%A5-n%C3%A6rmer-det-seg-finalen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Veronica eller Espen tror jeg.

Helt enig i at Veronica kan være en god vinner. Men blir litt i tvil hva som skjer når et godt menneske som Maria synes å være, blir stemt ut forann fjolla Monica eller barnet Dennis.

Får meg til å undres over hvilke kriterier andre har... eller om TVNorge kan finne på å jukse rett og slett?

Mvh.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...