Gå til innhold

Unormal svetteproduksjon


edorf

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en 22 år gammel mann med et problem; Jeg svetter VELDIG mye, det har jeg gjort siden jeg var liten, og har fått høre at jeg ville vokse det av meg... tror det begynner å bli på tide nå? Jeg må innrømme at jeg ikke er spesielt veltrent (100 kg, 180 høy). Jeg har vært veldig veltrent når jeg svømte i 14-16 årsalderen, men når jeg sluttet la jeg på meg (og ønsker derfor ikke å begynne å svømme igjen). Jeg er i tillegg meget blek (rødhåret) og blir lett solbrent. Problemet er i hovedsak dette: jeg ønsker å slutte å svette så mye, slik at det blir lettere for meg å bevege meg ut blant folk på varme dager. Det er så ille at det drypper fra hodet og ofte hendene mine etter bare en spasertur opp og ned 4 etasjer med trapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...