Gå til innhold

alene mot mamma...


beib

Anbefalte innlegg

si meg,speil på veggen der,ser du meg som liten er?kjære mamma vær så snill,jeg gjør jo alt for og hjelpe til.alle så hvordan du var,hvorfor var det ingen som hjalp meg da?hjemme,skolen til torget vi dro..solgte blomster,frukt i gang jeg stod,si meg speil på veggen der

,skal ikke mor ha barnet kjær? mamma hvorfor slår du meg ,har ikke jeg vært snill mot deg??

nå er jeg voksen og har det bra,men en bardom du meg aldri ga,sår på min kropp,hjertet og sinn,hvorfor tok ingen meg i varmen inn...si meg speil på veggen der,skal ikke mor ha barnet kjær,mamma hvorfor slår du meg?har ikke jeg vært snill mot deg...

Heidi Hauge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*en god varm klem er på vei til beib og blir der så lenge hun vil ha den der*

*kleeeeemer*

Susi18

har hatt klemmen her i hele natt,tusen takk,sender en tilbake til deg om du trenger den.

*langklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære deg!

hare ikke vært her på ei god stund. så ikke innlegget før nå.

begynte å grine da jeg leste diktet ditt. det var så utrolig beskrivende.

tenker på deg.

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...