Gå til innhold

Ostegøsj og eplegøsj


Lionn

Anbefalte innlegg

Inspirert av eggegøsjtråden under her lurer jeg på en ting:

Jeg har flere venninner som ikke eter snerken på hvitosten. Dvs. de skjærer vekk toppen på osten og hiver den. Jeg spiser selvfølgelig den også. Det smaker da ikke forskjellig fra resten av osten.

Det er også mange som får hakeslepp når jeg gomler i meg hele eplet med kjernehus og alt. Er det helt unormalt å ete hele eplet?

Ting som andre kan synes er litt gøsjete spiser jeg med den største selvfølgelighet.

Er du fisefin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    44

  • BettyBlue

    9

  • naiv

    6

  • Velouria

    5

Mest aktive i denne tråden

Kjernehuset på eplet er greit nok. Men de første osteskivene smaker plast, derfor er de ikke spesielt gode. De spiser jeg bare i varmmat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjernehuset på eplet er greit nok. Men de første osteskivene smaker plast, derfor er de ikke spesielt gode. De spiser jeg bare i varmmat.

Fisefine Velurberte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder appelsinsteiner og sur melk så er jeg meget fisefin.

Guuuud..det hadde jeg ikke trodd om deg, og så appelsinsteiner da. Jeg svelger plommesteiner, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisefine Velurberte!!

Når det gjelder mat er jeg kanskje det. Jeg betaler for kvalitet og smak. Er det noe her i livet jeg unner meg er det god mat og godt drikke, så får jeg heller gå rundt i filler. Det er det indre som teller, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guuuud..det hadde jeg ikke trodd om deg, og så appelsinsteiner da. Jeg svelger plommesteiner, jeg.

Jeg vet ikke hvorfor. Jeg gjennomlyser appelsinen før jeg spiser den. (deler den i båter) Hvis jeg mot all formodning får et glatt appelsinstein i munnen, så kaster jeg nesten opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det gjelder mat er jeg kanskje det. Jeg betaler for kvalitet og smak. Er det noe her i livet jeg unner meg er det god mat og godt drikke, så får jeg heller gå rundt i filler. Det er det indre som teller, ikke sant?

Jeg vil også ha god mat, men jeg er ikke fisefin likevel. Jeg haaaaater Rema 1000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvorfor. Jeg gjennomlyser appelsinen før jeg spiser den. (deler den i båter) Hvis jeg mot all formodning får et glatt appelsinstein i munnen, så kaster jeg nesten opp.

Der mistet du en stjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg eter hele epler, men eg tar av skallet på egget.

Skallet?? Skal det av? Betyr det at man skal ta melken ut av pappen før man drikker den også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha god mat, men jeg er ikke fisefin likevel. Jeg haaaaater Rema 1000.

Jeg syns heller ikke at jeg er fisefin, det er ett ord jeg ikke ville bruke om meg selv. Jeg spar møkk, hesjer, skifter dekk, skifter olje på bilen, og kan gjøre ganske mange "møkkete" ting. Fisefin er ett ord ingen har brukt om meg før, så det er en ny og merkelig opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...