Gå til innhold

Ostegøsj og eplegøsj


Lionn

Anbefalte innlegg

Ja, for det har du lest i Se og Hor.

Nei fordi at Se&Hør kjøper jeg jo ikke. Akkurat som du ikke gjør det. (vi vet, ingen gjør det) Men mamman min har sagt det tror jeg, og da er det sikkert sant kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    44

  • BettyBlue

    9

  • naiv

    6

  • Velouria

    5

Mest aktive i denne tråden

Jeg skjærer jeg bort snerken på osten hvis jeg skal spise den kald, ikke varm, og jeg spiser ikke eplekjernen, men jeg spiser så langt inntil som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det snerk på osten? Jeg spiser alt av osten, vaffal. Ost er noe av det beste som fins.

Før spiste jeg hele pærer, men epler blir for surt. Er ikke så glad i epler, gitt.

Hva blir dommen? Er jeg fisefin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skjærer jeg bort snerken på osten

Og jeg spiser ikke eplekjernen.

Ikke poteter med skrell.

Navlestrengen på egget spiser jeg.

Hmmm...kommer ikke på mer

Gisp!! Du er jo fisefin, jo. Nesten så jeg begynner å gråte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjærer jeg bort snerken på osten hvis jeg skal spise den kald, ikke varm, og jeg spiser ikke eplekjernen, men jeg spiser så langt inntil som mulig.

Pleier du å varme osten før du spiser den, dua'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell mer om den dagen du spiste en hel norvegia. Hva følte du før, underveis og etter?

Det var herlig. En unik opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det snerk på osten? Jeg spiser alt av osten, vaffal. Ost er noe av det beste som fins.

Før spiste jeg hele pærer, men epler blir for surt. Er ikke så glad i epler, gitt.

Hva blir dommen? Er jeg fisefin?

Forandrer resultatet seg hvis jeg forteller at jeg skjærer bort kjernen på tomaten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjærer jeg bort snerken på osten hvis jeg skal spise den kald, ikke varm, og jeg spiser ikke eplekjernen, men jeg spiser så langt inntil som mulig.

Jeeeeezuz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forandrer resultatet seg hvis jeg forteller at jeg skjærer bort kjernen på tomaten?

Ja, akkurat det forandret alt. Du er nok fisefin. Dessuten så så jeg at du tok vekk gøsjet på egget i den andre tråden og jeg som ikke engang har lagt merke til eggegøsjet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør du ikke. Hvis det er tilfelle:

Fortell om ekskrementene dine.

Vel, det er mye jeg kan legge ut om på DOL. Tenker jeg setter grensen ved mine ekskrementers utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser plommesteiner og ferskensteiner.

Fortell om det ekle du spiser. Kanskje jeg kan få noen tips.

Jeg for min del syns det er ekkelt at folk eter på McDonalds og sånt, så på foreldreforum at det var en mor som ville dra med sin stakkars forsvarsløse 15 mnding dit i morgen. Ja, og grandiosa eter folk, og pølser - og - verdens ekleste produkt: Leverpostei!

Jeg spiser ikke ting som er _så_ ekle, jeg da. Men jeg har en unge som eter sneiper, holder det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del syns det er ekkelt at folk eter på McDonalds og sånt, så på foreldreforum at det var en mor som ville dra med sin stakkars forsvarsløse 15 mnding dit i morgen. Ja, og grandiosa eter folk, og pølser - og - verdens ekleste produkt: Leverpostei!

Jeg spiser ikke ting som er _så_ ekle, jeg da. Men jeg har en unge som eter sneiper, holder det?

Her eter vi alle de tingene du nevnte, inkludert sneiper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eplekjernene er skumle! Jeg hater å få sånne flak mellom tenna, og holder behørig avstand. Minst 1/2 cm helt rundt.

Fruktstener fra banan og agurk kan jeg spise, til nød noen melonstener.

Agurk er for øvrig best skrelt.

Ost - nja, spiser lite. Tåler det som har vært mot plast, men ikke de harde skorpene.

Nypoteter med skall, alle andre uten. Melk uten papp, egg uten skall, men med hardkokt hvite++.

Kjøper jeg Tine müsli + jogurt plukker jeg ut alle de tørkede fruktene før jeg snur müslien.

Skitt under neglene vasker jeg bort så snart jobben er gjort.

Fjerne flått fra unger, og edderkopper fra hus burde man hatt folk til! (Gratis grønt nummer, 5 minutter senere sto de på døra. Forretningsidé for de som sitter her fordi de ikke skal på jobb i morgen.)

Blodprøvene er i seg selv en grunn til ikke å bli gravid igjen.

...og det er mer der det kommer fra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...