Gå til innhold

Ostegøsj og eplegøsj


Lionn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    44

  • BettyBlue

    9

  • naiv

    6

  • Velouria

    5

Mest aktive i denne tråden

Til tross for epleskrotten og pelsen?

Uhm....la visst ikke så godt merke til det. Da må du vurderes på nytt. Kanskje du bare kan øve deg på å svelge epleskrotten og svelge unna marsvinpelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Uhm....la visst ikke så godt merke til det. Da må du vurderes på nytt. Kanskje du bare kan øve deg på å svelge epleskrotten og svelge unna marsvinpelsen?

Jeg har ingen problemer med å svelge epleskrotten, det er bare det at et nytt eple er mer attraktivt. Men ok da, jeg skal svelge oftere.

Marsvin er mangelvare for tida, men ei uke med svigermor skulle være kompensasjon nok.

Heller ti marsvin i magen enn én svigermor i huset. (jungelord)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen problemer med å svelge epleskrotten, det er bare det at et nytt eple er mer attraktivt. Men ok da, jeg skal svelge oftere.

Marsvin er mangelvare for tida, men ei uke med svigermor skulle være kompensasjon nok.

Heller ti marsvin i magen enn én svigermor i huset. (jungelord)

For ikke å snakke om en svigermor i magen. *Grøsser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

For ikke å snakke om en svigermor i magen. *Grøsser*

Noen må nødvendigvis ha hatt henne der også.

*Ghulp*

Vel, ingen får gaule tyske obskøniteter i MIN mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen må nødvendigvis ha hatt henne der også.

*Ghulp*

Vel, ingen får gaule tyske obskøniteter i MIN mage.

Du kan i det minste være glad for at hun aldri har vært i din mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pricilla

Nei, kjernehuset på eplet er da ikke godt, men det glir da ned likevel. Da slipper man jo å gå i bosset å kaste resten. Alt går i grisen vettu.

Når det gjelder det andre du nevnte så spiser jeg selvsagt det også.

Alt går i grisen ja.. men ikke i meg! ; )

Nei, litt pirkete må man være! ; )

Er ikke særlig glad i epler allikevel.. og hvis jeg først spiser det går skrotten i søpla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye gøsj du gomler innpå med, da! Kanskje på tide med en synstest? (siden du ikke engang _ser_ gøsjet i egget?)

Okay, her er svaret mitt:

jeg skjærer bort alt som har med kjerne å gjøre på eplet.

Jeg spiser ikke ost som har blitt litt hardere fordi det har kommet luft til, f eks. Eller hvis det har dannet seg en kant på den ene siden, som selvfølgelig blir litt stivere/tørrere enn resten av osten. Det må vekk!

Første agurkskiven når den har ligget åpnet må også vekk.

Tuppen nederst på bananer spiser jeg aldri.

Spiser faktisk heller ikke sånne fettklumper i servelat/kalverullade osv heller, jeg! Skjærer det bort, det også...

Kommer ikke på mer nå, men det er sikkert mer gøsj jeg ikke spiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja! Og så kaster jeg brødskalken, og piller ut steinene i druer (spiser egentlig helst bare steinfrie druer...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eplekjernene er skumle! Jeg hater å få sånne flak mellom tenna, og holder behørig avstand. Minst 1/2 cm helt rundt.

Fruktstener fra banan og agurk kan jeg spise, til nød noen melonstener.

Agurk er for øvrig best skrelt.

Ost - nja, spiser lite. Tåler det som har vært mot plast, men ikke de harde skorpene.

Nypoteter med skall, alle andre uten. Melk uten papp, egg uten skall, men med hardkokt hvite++.

Kjøper jeg Tine müsli + jogurt plukker jeg ut alle de tørkede fruktene før jeg snur müslien.

Skitt under neglene vasker jeg bort så snart jobben er gjort.

Fjerne flått fra unger, og edderkopper fra hus burde man hatt folk til! (Gratis grønt nummer, 5 minutter senere sto de på døra. Forretningsidé for de som sitter her fordi de ikke skal på jobb i morgen.)

Blodprøvene er i seg selv en grunn til ikke å bli gravid igjen.

...og det er mer der det kommer fra!

Hvordan i helsike skreller man en agurk??!

Jeg mener, om du tar av det grønne greiene som gjør agurken stiv, så oppfører den seg omtrent som snoppen til farfar...Og hvis ikke DET er ekkelt så veit ikke jeg...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye gøsj du gomler innpå med, da! Kanskje på tide med en synstest? (siden du ikke engang _ser_ gøsjet i egget?)

Okay, her er svaret mitt:

jeg skjærer bort alt som har med kjerne å gjøre på eplet.

Jeg spiser ikke ost som har blitt litt hardere fordi det har kommet luft til, f eks. Eller hvis det har dannet seg en kant på den ene siden, som selvfølgelig blir litt stivere/tørrere enn resten av osten. Det må vekk!

Første agurkskiven når den har ligget åpnet må også vekk.

Tuppen nederst på bananer spiser jeg aldri.

Spiser faktisk heller ikke sånne fettklumper i servelat/kalverullade osv heller, jeg! Skjærer det bort, det også...

Kommer ikke på mer nå, men det er sikkert mer gøsj jeg ikke spiser.

Du er nok den mest fisefine i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i helsike skreller man en agurk??!

Jeg mener, om du tar av det grønne greiene som gjør agurken stiv, så oppfører den seg omtrent som snoppen til farfar...Og hvis ikke DET er ekkelt så veit ikke jeg...!

Hehe....Jeg har heldigvis til gode å teste ut snoppen til farfar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest waaaa

Jeg for min del syns det er ekkelt at folk eter på McDonalds og sånt, så på foreldreforum at det var en mor som ville dra med sin stakkars forsvarsløse 15 mnding dit i morgen. Ja, og grandiosa eter folk, og pølser - og - verdens ekleste produkt: Leverpostei!

Jeg spiser ikke ting som er _så_ ekle, jeg da. Men jeg har en unge som eter sneiper, holder det?

En unge som eter sneiper??

Det er jo Farlig det!!!!!

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye gøsj du gomler innpå med, da! Kanskje på tide med en synstest? (siden du ikke engang _ser_ gøsjet i egget?)

Okay, her er svaret mitt:

jeg skjærer bort alt som har med kjerne å gjøre på eplet.

Jeg spiser ikke ost som har blitt litt hardere fordi det har kommet luft til, f eks. Eller hvis det har dannet seg en kant på den ene siden, som selvfølgelig blir litt stivere/tørrere enn resten av osten. Det må vekk!

Første agurkskiven når den har ligget åpnet må også vekk.

Tuppen nederst på bananer spiser jeg aldri.

Spiser faktisk heller ikke sånne fettklumper i servelat/kalverullade osv heller, jeg! Skjærer det bort, det også...

Kommer ikke på mer nå, men det er sikkert mer gøsj jeg ikke spiser.

Hei!

Da er vi to!!!! I tillegg må jeg alltid fjerne den hvite strengen på eggeplommen før jeg skal lage eggerøre....grøss.... Det hender til og med at jeg plukker ut de små fettbitene i fårepølsa (litt sice må de da ha for at jeg skal operere, men det hender...). Leverpostei som har stått i noen dager (Stabburets gule med gutten på) må skrapes ned til der posteien er rosa før jeg spiser det.

Raring....!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...