Gå til innhold

Steppesteppesteppe :-)


Gjest StepQueen

Anbefalte innlegg

Gjest StepQueen

Hei folkens!!

Det er ganske lenge siden jeg har skrevet et ordentlig innlegg her nå, det er faktisk en stund siden jeg har vært her også.

Grunnen til det er vel at jeg har hatt ting å gjøre og tenke på. Har jobbet masse i det siste, men føler samtidig at jeg på bearbeidingsfronten begynner å nærme meg målet.

Jeg gikk hen og fortalte det til en venninne av meg for en tid tilbake, forhåpentligvis den første av mange. Jeg var til samtale i går, og da var det ca. 2 uker siden sist. Tidligere har det vært bedre jo mindre tid det har gått mellom samtalene, men det har forandret seg nå. Jeg er ikke like redd på jobben lengre, bare det er et framskritt jeg ikke helt hadde troen på at skulle skje.

Jeg har fortsatt masse mareritt, nesten hver natt. Men de er ikke av den sorten jeg frykter mest, jeg føler rett og slett jeg har begynt å få *normale* mareritt. Det er kanskje litt vel ofte, men jeg kan slappe av når det kun dreier seg om mareritt som blir morsomme i dagslys. Ikke alle mareritt blir det, nemlig.

Nå er det to måneder til jeg skal til neste samtale. Jeg føler meg sterk og blid, og har funnet en noenlunde stabil vei i stedet for den fæle berg-og-dalbanen som har herjet med meg i det siste. Jeg har det fint sammen med kjæresten min, og jeg har blitt tilbudt å bli med i en gruppe, noe som høres veldig skummelt ut ettersom jeg ikke vet hvem de andre er og om jeg kjenner dem fra før. Men samtidig ble jeg veldig glad for tilbudet, så jeg kommer nok sikkert til å kvinne meg opp og kaste meg ut i det : )

Veien er både lang, krokete og vanskelig, men bare det å kunne legge tankene til side og glede seg over dagligdagse ting gjør det verdt strevet.

Jeg er glad i dere alle sammen og ønsker dere lykke til. Om du føler deg nedgravd og sliten - bare hold ut, for farten spiller ingen rolle. Du kommer dit, og da vil du vite hva jeg snakker om.

Tusen takk for at dere fins. Jeg kommer aldri, aldri til å glemme at det var her min kamp startet, og at det var med deres hjelp jeg vant den.

*klemmer* fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære, kjære StepQueen!

Dette var herlig lesing! Ble utrolig glad av å lese dette innlegget, jippi!!! Du har vært så modig og flink - og nå ser du resultatet av alt dette!! Jeg er så glad på dine vegne, ja stolt av deg også!!!

Lykke til fremover, lille store venn! Vær klar over at det vil være noen grå og sorte dager innimellom, det har vi alle. Og da må du ikke gi opp, men huske på den gode følelsen du har akkurat nå.

Veien blir som kjent til mens du går. Nå har du gått opp en ny sti som fører frem mot hovedveien, etter å ha vært på en liten blindvei en periode. Og husk at du har knyttet et verdifullt nettverk av venner og kjente som går veien videre sammen med deg. Alt dette begynte med at du var modig nok til å be om hjelp da du så at du trengte det. Tipper du ikke angrer på dette nå!!

Stå på StepQueen!

Applaus fra Grete i DIXI :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender deg masse lykke til tanker.

Har vært veldig godt å ha deg her inne,savnet deg i senere tid.

Håper det kommer til å gå bra i gruppa.Jeg går selv i ei overgrepsgruppe,og den hjelper:-))

Masse tanker fra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...