Gå til innhold

Nå pakker vi bort juletreet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp! Juletreet i kjellerstua har stått til nå, det er ritkignok 3 ukers tid siden jeg tok av pynten og nå tar gubbingsen ned selve treet. Bedre sent enn aldri.

Ja, treet er i plast.

Ja, vi får overnattingsgjester i kjellerstua i natt.

Ja, vi skriver 24. mai i dag, 5 mnd siden jul med andre ord.

Skrevet

Dere kunne jo bare latt det stå oppe, så kunne dere skylde på at dere gledet dere sånn til neste jul at dere satte det opp litt tidlig :-)

Skrevet

*ler* Vet du Lillemus du er jo værre en meg du:o) Jeg la bort den siste julepynten for en måned siden, tror jeg. Det var noen smånisser og lysa som hang på altanen. Samt tapen og snøen i vinduet til jentene:o)

Gjest Z@pvir
Skrevet

Godt at det finnes andre det går litt tregt for når det gjelder å få gjort ting!

Jeg får feks gjerne pakket ned og bort vinterklær og sko akkurat tidsnok til å hente dem fram igjen... og lignende ting.

Skrevet

Du kunne jo ha satt det på loftet eller noe ferdig pyntet til neste jul? Det er min drøm...bare å pynte det, også ta det fram ferdig neste år. Jeg hater å pynte juletrær...

Skrevet

Hørt om "og jula varer helt til påske" ? Nei, jeg trodde ikke det...:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...