Gå til innhold

Da Mikki målte penisen sin....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

11

• Zirine

5

• flisa

3

• Amiga

3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Mikki i BB?

No må du gi deg Amiga ! ? :-)

Er de så vanvittig harry der inne at de måler lengden på kuken på TV ?????

Jaggu glad eg bare har Nrk 1 og TV2 ! *rister på hodet*

Detta landet går rett til helvete snart, og enkelte hevder _vi_ bor i ett sivilisert samfunn, så tåpelig oppførsel fantes neppe i steinalderen en gang !

Mvh

Detta landet går rett til helvete snart, og enkelte hevder _vi_ bor i ett sivilisert samfunn, så tåpelig oppførsel fantes neppe i steinalderen en gang !

Mvh

Jeg måtte jo selvfølgelig sjekke *hehe*

http://www.bigbrother.no/index.html?SM=0&URL=http://www.bigbrother.no/siteobjects/news_front.html

Mvh

Jeg mener, _jeg_ har jo også målt kuken, men jeg var tross alt alene da det skjedde :)

Annonse

Snodige greier. At menn bruker så mye tid på å måle utstyret, mener jeg. Og at det i tillegg blir regnet som "fusk" om man ikke måler fra den "riktige" siden :-)

Jeg har vel til dags dato aldri hørt om noen kvinne som har kjørt en linjal opp i ..øh...gamla, og så skrytt til sine venninner etterpå: "Jaggu var'e ikke bortimot TJUEFEMTEN centimeter før linjalen bånna !"

Herregud, GUTTER og MENN!!!!!!!!!

En gang for alle: Lengden er uviktig. En gang til: Lengden er uviktig. Si det sammen med meg nå: Lengden er uviktig.

... kremt... det er omkretsen som teller...

Sukk, så uvitende, så uvitende

Vi er delt i to leire: 1) de som mener omkretsen teller; 2) de som mener lengden teller.

Nå kunne jeg egentlig sagt at vi er delt i tre og at den tredje består av folk som mener størrelsen ikke betyr noe. Disse folkene finnes selvsagt ikke.

Men tilbake til saken. Hovedsaken er å imponere! Har man en lang en vil man tilfredsstille begge leire.

De som tilhører gruppe 1 vil tenke "WOW, den var lang! HAN må være god i senga!!"

Gruppe 2 vil tenke: "Ojsann, har han en sååå lang? Da er den sikker tykk også!! Han må være god i senga, ass!!"

Som du ser så er det alltid noen som blir imponert hvis du har en lang. Altså, lengden er viktig, ja, faktisk viktigere enn omkrets hva signaleffekt angår.

Selv er jeg sørgelig gjennomsnittlig, men jeg får satse på å ta det igjen på andre kvaliteter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...