Gå til innhold

Da Mikki målte penisen sin....

Anbefalte innlegg

Snodige greier. At menn bruker så mye tid på å måle utstyret, mener jeg. Og at det i tillegg blir regnet som "fusk" om man ikke måler fra den "riktige" siden :-)

Jeg har vel til dags dato aldri hørt om noen kvinne som har kjørt en linjal opp i ..øh...gamla, og så skrytt til sine venninner etterpå: "Jaggu var'e ikke bortimot TJUEFEMTEN centimeter før linjalen bånna !"

Og så er det jo noe med at man blir dypere jo....gladere....*s*.....man er, og så er det vel juks å måle når man er......glad?

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

11

• Zirine

5

• flisa

3

• Amiga

3

Mest aktive i denne tråden

Sukk, så uvitende, så uvitende

Vi er delt i to leire: 1) de som mener omkretsen teller; 2) de som mener lengden teller.

Nå kunne jeg egentlig sagt at vi er delt i tre og at den tredje består av folk som mener størrelsen ikke betyr noe. Disse folkene finnes selvsagt ikke.

Men tilbake til saken. Hovedsaken er å imponere! Har man en lang en vil man tilfredsstille begge leire.

De som tilhører gruppe 1 vil tenke "WOW, den var lang! HAN må være god i senga!!"

Gruppe 2 vil tenke: "Ojsann, har han en sååå lang? Da er den sikker tykk også!! Han må være god i senga, ass!!"

Som du ser så er det alltid noen som blir imponert hvis du har en lang. Altså, lengden er viktig, ja, faktisk viktigere enn omkrets hva signaleffekt angår.

Selv er jeg sørgelig gjennomsnittlig, men jeg får satse på å ta det igjen på andre kvaliteter.

Men er den for lang, er det søren så vondt...

Herregud, GUTTER og MENN!!!!!!!!!

En gang for alle: Lengden er uviktig. En gang til: Lengden er uviktig. Si det sammen med meg nå: Lengden er uviktig.

... kremt... det er omkretsen som teller...

Hva er dette for no? Selvfølgelig teller størrelsen. Det hjelper ikke hvor go den er og hvor flink han er til å bruke den, hvis du ikke kjenner den.

Hva er dette for no? Selvfølgelig teller størrelsen. Det hjelper ikke hvor go den er og hvor flink han er til å bruke den, hvis du ikke kjenner den.

Det sier seg selv at mikrolengder ikke går. Men det må da ikke være all verdens lang heller, spør du meg. For lange er bare vondt - det har vel noe med oppbygningen i de indre organer.... ognåsynesjegdetblelittvelintimtskalviskiftetema?

Annonse

Det sier seg selv at mikrolengder ikke går. Men det må da ikke være all verdens lang heller, spør du meg. For lange er bare vondt - det har vel noe med oppbygningen i de indre organer.... ognåsynesjegdetblelittvelintimtskalviskiftetema?

Jeg har da overhode ikke sagt at de lengste/største er best - jeg har ikke ymtet frempå om noe - jeg bare sier at størrelsen spiller en rolle (noe alle dere andre løgnhalser sier at det IKKE gjør)

Nei , vi skal ikke bytte tema.

Sukk, så uvitende, så uvitende

Vi er delt i to leire: 1) de som mener omkretsen teller; 2) de som mener lengden teller.

Nå kunne jeg egentlig sagt at vi er delt i tre og at den tredje består av folk som mener størrelsen ikke betyr noe. Disse folkene finnes selvsagt ikke.

Men tilbake til saken. Hovedsaken er å imponere! Har man en lang en vil man tilfredsstille begge leire.

De som tilhører gruppe 1 vil tenke "WOW, den var lang! HAN må være god i senga!!"

Gruppe 2 vil tenke: "Ojsann, har han en sååå lang? Da er den sikker tykk også!! Han må være god i senga, ass!!"

Som du ser så er det alltid noen som blir imponert hvis du har en lang. Altså, lengden er viktig, ja, faktisk viktigere enn omkrets hva signaleffekt angår.

Selv er jeg sørgelig gjennomsnittlig, men jeg får satse på å ta det igjen på andre kvaliteter.

Logikken din er selvsagt ikke helt på trynet. Men hvis jeg sier at menn tror at kvinner med stooore, struttende pupper er fabelaktige i senga ringer det sikkert en bjelle? Så dette er nok en sannhet med et vell av modifikasjoner.

Altså, de der lange... det er aldeles ikke noe særlig å kjenne livmora skumpe langt oppi et sted og kvalmen slår verre enn bakrusens første bølge.

Det som er det superfine er jo at vi er forskjellige og at vi liker forskjellige greier. Kjekt, ikke sant?

ps: En av de artigste jeg har vært borti hadde en noksåliten - først tenkte jeg at 'fy fa..., dette går rett vest', men fyren var mer spenstig enn de fleste (fnis). Der og da revurderte jeg mitt, jeg innrømmer det, syn på stor = bra.

Jeg har da overhode ikke sagt at de lengste/største er best - jeg har ikke ymtet frempå om noe - jeg bare sier at størrelsen spiller en rolle (noe alle dere andre løgnhalser sier at det IKKE gjør)

Nei , vi skal ikke bytte tema.

Jeg har aldri sagt at ikke størrelsen spiller noen rolle. Tvert om, har jeg alltid eksplisitt foretrukket de velvoksne og enda oftere blitt skuffet over de ikke fullt så voksne. Jeg snakker om laaaaaaaange peniser (de finnes), det gjør dritvondt - på (eller i blir det vel) meg. Men ikke på en annen - og det er jo greit.

Jeg har aldri sagt at ikke størrelsen spiller noen rolle. Tvert om, har jeg alltid eksplisitt foretrukket de velvoksne og enda oftere blitt skuffet over de ikke fullt så voksne. Jeg snakker om laaaaaaaange peniser (de finnes), det gjør dritvondt - på (eller i blir det vel) meg. Men ikke på en annen - og det er jo greit.

Hvorfor sier du at størrelsen ikke spiller noen rolle da? Det gjør jo tydeligvis det - også for deg :)

Hvorfor sier du at størrelsen ikke spiller noen rolle da? Det gjør jo tydeligvis det - også for deg :)

Ok, da snakker vi kanskje litt forbi hverandre her... det er klart at ikke alt duger. Mitt poeng i første runde var at den derre lengdegreia er atskillig mindre vesentlig enn omkrets. En laaang, tyyynn er ikke min greie hvert fall.

Ok, da snakker vi kanskje litt forbi hverandre her... det er klart at ikke alt duger. Mitt poeng i første runde var at den derre lengdegreia er atskillig mindre vesentlig enn omkrets. En laaang, tyyynn er ikke min greie hvert fall.

Poenget mitt er at "alle" damer går rundt og påstår at størrelsen ikke betyr noe, og i neste åndedrag så forteller dem at de ikke liker dem lange/korte/for store/for små. Det henger ikke helt på greip.

Hva som er best er individuelt - men ingen skal komme å fortelle meg at det er helt likegyldig for dem hvor stor penisen er. Noe liker man bedre enn noe annet.

Annonse

Jeg skryter igjen av at jeg ikke følger med på BigBrother. Men jeg hørte jo om denne målinga, og at han måtte inn og kline med Monica på do en stund, sånn at han fikk blod i jernet. Den var visst bare 11 cm da han målte i slappistilstand. Og selvsagt skal den måles fra oversiden!

Men en annen ting - tenker på alle _barna_ som hver kveld ser BB! Fysj og fy! Pass på, foreldre....!

Gjest malun

Snodige greier. At menn bruker så mye tid på å måle utstyret, mener jeg. Og at det i tillegg blir regnet som "fusk" om man ikke måler fra den "riktige" siden :-)

Jeg har vel til dags dato aldri hørt om noen kvinne som har kjørt en linjal opp i ..øh...gamla, og så skrytt til sine venninner etterpå: "Jaggu var'e ikke bortimot TJUEFEMTEN centimeter før linjalen bånna !"

*ROTFL*

:o)))

Du tar feil, du tar feil, du tar feil! :-)

Nei, jeg tar ikke feil. For meg. Dette handler vel om hvordan jenter er skapt går jeg ut fra. Er sikkert ikke lang innvending. Å kjenne en langemann dunke til slik at ALT på nullkommaniks er spyferdig er _ikke_ bra. Så det så.

Nei, jeg tar ikke feil. For meg. Dette handler vel om hvordan jenter er skapt går jeg ut fra. Er sikkert ikke lang innvending. Å kjenne en langemann dunke til slik at ALT på nullkommaniks er spyferdig er _ikke_ bra. Så det så.

jeg sa ikke at den skal være så lang som mulig, - men at størrelsen er viktig, det er den jo for mannfolka også! :-)...og størrelsen går alle veier den! hehe

Siden dette var et svært interessant tema, har jeg følgende å kommentere:

Det hjelper ikke hvor lang den er målt fra utsiden - det er tross alt lengden fra innsiden man får inn i musa. Regner med at de fleste ikke prøver å presse inn baller mens de holder på.

Syntes forresten Mikki har noen forferdelig fæle underbukser, eller er det bare når jeg har sett på at han vasser rundt i sånne digre gammeldagse hvite bestefarunderbukser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...