favn Skrevet 27. mai 2002 Skrevet 27. mai 2002 jeg sa ikke at den skal være så lang som mulig, - men at størrelsen er viktig, det er den jo for mannfolka også! :-)...og størrelsen går alle veier den! hehe Da er vi enige, da Og ellers går det bra? 0 Siter
flisa Skrevet 27. mai 2002 Skrevet 27. mai 2002 Da er vi enige, da Og ellers går det bra? Ellers går det bra! :-) 0 Siter
favn Skrevet 27. mai 2002 Skrevet 27. mai 2002 Siden dette var et svært interessant tema, har jeg følgende å kommentere: Det hjelper ikke hvor lang den er målt fra utsiden - det er tross alt lengden fra innsiden man får inn i musa. Regner med at de fleste ikke prøver å presse inn baller mens de holder på. Syntes forresten Mikki har noen forferdelig fæle underbukser, eller er det bare når jeg har sett på at han vasser rundt i sånne digre gammeldagse hvite bestefarunderbukser. 'Lang fra utsiden... fra innsiden...'. Hm, snedig argument - som i bunn og grunn peker tilbake på menns evinnelige hang til de olympiske idealer (raskest, lengst, høyest eller noe sånn...). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.