Gå til innhold

Åhhhhhhh


annleis

Anbefalte innlegg

Skulle ønske jeg var normal, at jeg reagerte normalt, at jeg kunne tenke rasjonelt, at jeg kan stole på folk.....

Skulle bare ønske jeg ikke gjør så mange dumme ting når jeg ikke tenker klart.

Finnes det en kur mot dette tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du ER normal, vennen min. Det er nettopp derfor du tenker og reagerer som du gjør...

Vet at det føles unormalt og helt på trynet...- men du er ikke unormal...

*klemmer lenge*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ER normal, vennen min. Det er nettopp derfor du tenker og reagerer som du gjør...

Vet at det føles unormalt og helt på trynet...- men du er ikke unormal...

*klemmer lenge*

Takk.

Klemmer tilbake. Men visst dette er normalt, tror jeg at jeg heller skulle ønske jeg var unormal da. Kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.

Klemmer tilbake. Men visst dette er normalt, tror jeg at jeg heller skulle ønske jeg var unormal da. Kanskje?

Skjønner så godt hva du mener...

Lyst på en prat? Logger meg på ranglere nå og ser om du er der eller kommer innom...

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singularity

Jeg er enig med fudge her - du opptrer normalt i forhold til at du har vært utsatt for noe unormalt.

Når det gjelder å stole på noen og andre ting som er litt problematisk i kjølvannet av diverse uheldige opplevelser, så er det vel bare to faktorer som virkelig hjelper - tid og bearbeidelse...

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...