terningkast6 Skrevet 25. mai 2002 Skrevet 25. mai 2002 På sidene http://www.trim.no/forum/index.asp forsøker jeg å lese innlegg i forum, men jeg får ikke fram innleggene. Kan noen fortelle meg hva jeg gjør feil? Jeg har forsøkt å trykke både på tittellinja og ved siden av på det arket, men ingenting virker. 0 Siter
livato Skrevet 25. mai 2002 Skrevet 25. mai 2002 Jahahahhahaha. Du er veldig dum. Innlegget vises lengre ned på siden. 0 Siter
terningkast6 Skrevet 25. mai 2002 Forfatter Skrevet 25. mai 2002 Jahahahhahaha. Du er veldig dum. Innlegget vises lengre ned på siden. *rødme* Prøvde å rulle ned på det vinduet midt på sida, men det hjalp jo ikke. Takk for hjelpa, men ikke for at du støttet meg i at jeg er dum... Det er sidene som er dumme!! SÅ! 0 Siter
livato Skrevet 25. mai 2002 Skrevet 25. mai 2002 *rødme* Prøvde å rulle ned på det vinduet midt på sida, men det hjalp jo ikke. Takk for hjelpa, men ikke for at du støttet meg i at jeg er dum... Det er sidene som er dumme!! SÅ! Jada. Trekker tilbake den. Klart det er sidene som er dumme. De følger ikke vanlig dol-prinsipp. Det burde alle sider gjøre!!!!!! 0 Siter
terningkast6 Skrevet 25. mai 2002 Forfatter Skrevet 25. mai 2002 Jada. Trekker tilbake den. Klart det er sidene som er dumme. De følger ikke vanlig dol-prinsipp. Det burde alle sider gjøre!!!!!! Du har et poeng der ja, blir kjempeforvirret av sider som ikke oppfører seg som dol-sidene. 0 Siter
livato Skrevet 25. mai 2002 Skrevet 25. mai 2002 Du har et poeng der ja, blir kjempeforvirret av sider som ikke oppfører seg som dol-sidene. Send dem en mail med link til dol sine forum, og fortell dem at de har MYYYYE å lære!! 0 Siter
birdie Skrevet 25. mai 2002 Skrevet 25. mai 2002 Send dem en mail med link til dol sine forum, og fortell dem at de har MYYYYE å lære!! At gründeren av trim.no er gammel DOL-ekspert fra Treningsforum betyr jo ikke at han har fått med seg hvor fantastisk bra DOL-oppsettet er.. 0 Siter
livato Skrevet 25. mai 2002 Skrevet 25. mai 2002 At gründeren av trim.no er gammel DOL-ekspert fra Treningsforum betyr jo ikke at han har fått med seg hvor fantastisk bra DOL-oppsettet er.. Nei tydeligvis. Kanskje han er mer av typen; Nyskaper..... 0 Siter
birdie Skrevet 25. mai 2002 Skrevet 25. mai 2002 Nei tydeligvis. Kanskje han er mer av typen; Nyskaper..... Han er bergenser, sier det deg noe..? 0 Siter
livato Skrevet 25. mai 2002 Skrevet 25. mai 2002 Han er bergenser, sier det deg noe..? Mener du at bergensere stort sett er nyskapende personer? 0 Siter
birdie Skrevet 25. mai 2002 Skrevet 25. mai 2002 Mener du at bergensere stort sett er nyskapende personer? Omtrent. 0 Siter
livato Skrevet 25. mai 2002 Skrevet 25. mai 2002 Omtrent. De er i alle fall vant til å bli våt, siden det regner så mye her......... Men flink til å bruke regntøy er de ikke!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.