Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 26. mai 2002 Skrevet 26. mai 2002 Jeg er gravid i uke 32, og har såvidt begynt å tenke på permisjon. Mannen min er selvstendig næringsdrivende, og jobber alene,jeg har sukkersyke og har vært sykemeldt fra uke 12 pga problemer med blodsukkeret i forb m graviditeten. Er det mulig for oss og få overført hans 4 uker til meg,eller er dette noe som er vanskelig å få gjort? Hva er i så fall god nok grunn,dersom ikke våre er det? Lurer også på hva slags rettigheter jeg har til ferie/feriepenger neste år,når jeg har vært sykemeldt siden 3jan i år,og har termin 19 juli. Håper på svar! 0 Siter
Irene Grøneng Skrevet 27. mai 2002 Skrevet 27. mai 2002 At han er alene er ingen grunn. Han tar vel ferie? Det er ingenting i veien for at han kan ta fedrekvoten når han likevel skulle hatt ferie. Med litt planlegging så går det helt sikkert bra. Det er heller ingenting i veien for at du kan være sykmeldt samtidig som han har permisjon. Det du skriver her er jo snarere en begrunnelse for at han skal ta sine 4 uker så du får litt "fri" ... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.