Gå til innhold

Dette tar livet av meg...trenger råd....

Anbefalte innlegg

Noen må fortelle meg hva jeg skal gjøre.

Kort fortalt:

Det er en mann, verdens kjekkeste og nydeligste, jeg ser ham hver dag, han smiler til meg, vinker, slengkyss, sier "Hei Søta", men jeg har ALDRI snakket med ham. Detter er i en by jeg studerer.

Om en uke skal jeg hjem til min by, da får jeg aldri sett ham mer. Vet ikke om jeg kommer inn på samma skole til høsten i samme by.

Jeg drømmer om ham HVER natt, tenker på ham hele tiden, og jeg VET at han "ser" etter meg, men vet ikke hva han føler.

Problemet er jeg klarer ikke dra fra denne byen uten å konfrontere ham. Jeg er så ulykkelig forelsket, og da mener jeg _ulykkelig_. Har tatt av 10 kilo pga av dette. (er 1,68 og veier 50 kg).

Jeg har navnet hans,tror det er det riktige, han bor ca. 5 min unna meg, tok bilnummeret hans og ringte vegvesenet, men han er ikke listet i noen tlf. katalog.... fant ham heller ikke i emailsøk....

Jeg aner ikke hvordan jeg skal få tak i ham...

Det at jeg ser ham hver dag, gjør det ikke sånn at jeg bare kan gå bort å snakke med ham. (jeg ser ham til og fra skole).

Når jeg sier at denne situasjonen tar livet av meg så mener jeg det. Den spiser meg opp innvendig.

Om jeg ikke får denne mannen så må jeg få fortalt ham at ham sårer meg.

Vet ikke om noen forstår *sukk*

Jeg vil bare gråte. Tenker på ham hele tiden. Jeg er så sjenert, kan ikke bare komme på døren hans. Men jeg vil fortelle ham at han ikke kan behandle meg slik, at jeg bli såret. At det ikke er alle mennesker som har et sterkt nok hjerte til å bli lekt med slik....

Jeg trenger virkelig enn tanke fra noen, vær så snill.

Jeg klarer virkelig ikke å dra fra byen slik det er nå....

*gråter*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55602-dette-tar-livet-av-megtrenger-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...