molli Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Jeg skal bestille tur til Madrid, siste uke i september. Det er et mylder av nett-reisebyråer og måter å "planlegge" og bestille reisen på. Jeg foretrekker en god, gammeldags katalog eller å snakke med noen direkte på et reisebyrå. Det ser nesten ut til at et par av de største reisearrangørene mangler Madrid helt som reisemål....? Søkefunksjonen på sidene deres gir ihvertfall ikke svar på "Madrid". Er det noen som har tips om hvilket reisebyrå som gir brukbare priser, kan arrangere mini-uker (5 dager), og har hoteller av høy standard inkl i pakkeprisen ? Jeg orker ikke bestille flyreise og hotell separat, vil ha "alt-i-ett". :-) Hva med British Airways for eksempel ? Takker på forhånd for all hjelp og gode tips! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/55729-madrid-har-du-reisetips/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.