Solsikke Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Prima vera før sin tid? Jeg har fått meg jobb som punche-mann EDB er det eneste jeg kan Og ned på jobben, tro det eller ei Er det en som er forelska i meg Den sier: [plystre/data lyd] Hva kan det bety? [plystre/data lyd] Den er ikke sky, den hvisker: [plystre/data lyd] Jeg føler meg kry, for jeg vet jo at den er så glad i meg Hver morgen kommer jeg til samme tid Jeg mater den med den største flid Den blinker lykkelig og tar imot min punch og etterpå så går vi ut og spiser lunch Den sier: [plystre/data lyd] Jeg kysser den ømt [plystre/data lyd] Jeg har ikke drømt [plystre/data lyd] Ja dette er skjønt for jeg vet jo at den er så glad i meg I dag så står vi foran prestens bord Bak der tikker hennes far og mor De gleder seg til dagen vi får små Kanskje blir de grønne eller blå De sier [plystre/data lyd] Når far kommer hjem [plystre/data lyd] Jeg gir henne klem [plystre/data lyd] Nå har vi fått fem, og jeg vet jo at de er så glad i meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/55899-data-love/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.