Gå til innhold

FU: Tenk deg at du fikk følgende beskjed: :-)

Anbefalte innlegg

Din mann/kone kommer en dag og sier at han/hun har fått DRØMMEJOBBEN, og dere må da bo på Svalbard i perioder. Hadde du da sagt; YESSS!!!!! og blitt med og sett på det som en spennende utfordring, og visst at ungene ville lære masse nytt etc.?

Eller hadde du svart blankt; NEI VET DU HVA; OPPI SNØHØLET DER? DIT FÅR DU FANKEN MEG DRA ALEINE!!!!

:-)

personlig: hadde jeg ikke hatt en eks. og delt omsorg etc. så hadde jeg vært med!

Fortsetter under...

"Hadde du da sagt; YESSS!!!!! og blitt med og sett på det som en spennende utfordring"

Det hadde jeg gjort hvis det hadde _vært_ en spennende utfordring :)

Når det er sagt så hadde jeg dratt til Svalbard med glede, forutsatt at jobben tilbyr fri snøscooter :)

"Hadde du da sagt; YESSS!!!!! og blitt med og sett på det som en spennende utfordring"

Det hadde jeg gjort hvis det hadde _vært_ en spennende utfordring :)

Når det er sagt så hadde jeg dratt til Svalbard med glede, forutsatt at jobben tilbyr fri snøscooter :)

Og jeg hadde forlangt ny heklenål og ADSL! :-)

Annonse

"Din mann/kone kommer en dag og sier at han/hun har fått DRØMMEJOBBEN, og dere må da bo på Svalbard i perioder."

Allerede i dette scenarioet hadde jeg fått total bakoversveis. Ikke pga det faktum at skapningen ville flytte til Svalbard, noe som selvsagt er ille nok i seg selv, men fordi dama som plutselig kom inn døra mi, av en eller annen grunn hadde fått for seg at hun var min kone.

Man kan bli redd av mindre.

Så jeg hadde selvsagt sagt nei, ringt nærmeste galehus, og fått dama innlagt.

Hvis jeg derimot var gift, da ville jeg nok ledd litt forsiktig av dette håpløse forslaget, for så og sagt nei, ringt nærmeste galehus, og fått dama innlagt.

"Din mann/kone kommer en dag og sier at han/hun har fått DRØMMEJOBBEN, og dere må da bo på Svalbard i perioder."

Allerede i dette scenarioet hadde jeg fått total bakoversveis. Ikke pga det faktum at skapningen ville flytte til Svalbard, noe som selvsagt er ille nok i seg selv, men fordi dama som plutselig kom inn døra mi, av en eller annen grunn hadde fått for seg at hun var min kone.

Man kan bli redd av mindre.

Så jeg hadde selvsagt sagt nei, ringt nærmeste galehus, og fått dama innlagt.

Hvis jeg derimot var gift, da ville jeg nok ledd litt forsiktig av dette håpløse forslaget, for så og sagt nei, ringt nærmeste galehus, og fått dama innlagt.

*LOLOLOLOLOL*

Tja, det spørs når den beskjeden hadde kommet. Akkurat nå passer det dårlig da jeg har jobb selv, men til høsten går det greit for da skal jeg "flytte" for å studere så det gjør meg ikke noe om han er på Svalbard siden jeg er i utlandet uansett. Men sånn i utgangspunktet kunne jeg ikke tenke meg å tilbringe mer enn noen uker på Svalbard. Når man selv kommer fra Narvik har man liksom ikke sååå lyst til å dra til et enda kaldere sted.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...