Gå til innhold

Rengjøring av vaffelgjern

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å få reint vaffelgjernet, litt røre har satt seg fast her og der.

Er det uhygienisk å droppe å vaske den så nøye? Jeg har aldri fått det helt reint, for skulle jeg det måtte jeg vel holdt på minst i en time tenker jeg.

En kan vel ikke ta slike ting i bløyt regner jeg med.

Hvordan gjør andre det med dette?

Skrevet

Jeg plukker av de småbitene av stekt/stivnet røre, og tørker av evt flytende røre/fett med tørkepapir.

Skrevet

Jeg tørker det med tørkepapir og hvis det trengs en vask så vasker jeg med tørkepapir og olje.

Gjest (ikke undertegnet)
Skrevet

...burde du heller sette deg ned i godstolen med en kopp grønn kinesisk te, noen sjokoladekjeks, og en god bok - slik at du får litt innsikt i norsk grammatikk.

Skrevet

...burde du heller sette deg ned i godstolen med en kopp grønn kinesisk te, noen sjokoladekjeks, og en god bok - slik at du får litt innsikt i norsk grammatikk.

Kan du da være så snill og rette på mine gramatiske feil?

Gjest (ikke undertegnet)
Skrevet

Kan du da være så snill og rette på mine gramatiske feil?

Jeg gjorde det, sjekk overskriften.

Skrevet

Jeg gjorde det, sjekk overskriften.

Om du tenker på stavingen "vaffelgjern" så er det en ortografisk, ikke en grammatisk feil. Så du tar feil du også :)

Gjest (ikke undertegnet)
Skrevet

Om du tenker på stavingen "vaffelgjern" så er det en ortografisk, ikke en grammatisk feil. Så du tar feil du også :)

*snøft* Hvordan visste jeg at noen kom til å finne en feil ved mitt innlegg også? Det er ikke greitt, nei...

Skrevet

*snøft* Hvordan visste jeg at noen kom til å finne en feil ved mitt innlegg også? Det er ikke greitt, nei...

Det var det der med steiner og glasshus, vet du :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...