Gjest stifler Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Heisann!Jeg har en kammerat som bruker ett Anabolt steroid.Winstrol-(stansolol) tbl er dette.Han er i 20 årene å er flink innen idrett å styrke.Bør jeg være bekymret??Sier dine fakta at Anabole steroider kan knyttes til Dødsfall??Hvor stor fare ser du ved bruk av anabole steroider generelt i fordhold til Røyk og alkohol fsk??Har hørt det ligger på lik linje..Prøver å få ett klart bildet av hvilket problem min venn står ovenfor..håper på snarlig svar:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Hei. Du bør absolutt reagere. Trenger vel bare å referere til en sak, jeg tror det var i Fredrikstad, for ca 1 mnd. siden. Der var det melkespreng og Gud-vet-hva. MANGE bivirkninger ved bruk av An. Steroider. Og bivirkningene varierer fra person til person så man kan ikke bare si at det virker på en person så virker det på alle. Kanskje han er flink i idrett, men så JUKSER han jo også !!! - 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspartam Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 har på følelsen at kameraten din har hatt flaks her, Winstrol er et av de "minst farlige" steroidene. Riktignok skal du være obs på at om han ikke vet hva han gjør vil dette bare bringe med seg faenskap. Så vidt det er meg kjent er det svært få brukere av anabole steroider som dør av det, men det finnes en rekke kjedelige bivirkninger du kan/vil få. Når det gjelder problematikk med røyk og alkohol kan jeg nevne sjansen for å utvikle gyno (melkekjertler) grunnet østrogenet fra alkoholen. Det skal riktignok sies at dette er uvanlig ved bruk av Winstrol, men jeg vile definitivt holdt meg unna alkohol. Røyk på sin side er ikke farligere enn til vanlig. Den mest sannsynelige bieffekten av dette er akslerert håravfall. Winstrol finnes forøvrig i to former. Piller og oljebasert injeksjonsveske. Pillene er langt mindre biologisk aktive så du får håpe på at det er de han tar Håper dette hjalp deg noe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
streitingen Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 har på følelsen at kameraten din har hatt flaks her, Winstrol er et av de "minst farlige" steroidene. Riktignok skal du være obs på at om han ikke vet hva han gjør vil dette bare bringe med seg faenskap. Så vidt det er meg kjent er det svært få brukere av anabole steroider som dør av det, men det finnes en rekke kjedelige bivirkninger du kan/vil få. Når det gjelder problematikk med røyk og alkohol kan jeg nevne sjansen for å utvikle gyno (melkekjertler) grunnet østrogenet fra alkoholen. Det skal riktignok sies at dette er uvanlig ved bruk av Winstrol, men jeg vile definitivt holdt meg unna alkohol. Røyk på sin side er ikke farligere enn til vanlig. Den mest sannsynelige bieffekten av dette er akslerert håravfall. Winstrol finnes forøvrig i to former. Piller og oljebasert injeksjonsveske. Pillene er langt mindre biologisk aktive så du får håpe på at det er de han tar Håper dette hjalp deg noe Vil bare rette på et par kommentarer her: -Wintrol/ Stanozolol i injeksjonsform er VANNbasert, settes intramuskulært og passerer leveren 1 gang. Er derfor mindre farlig enn tablettform, da oralt inntak må passere 2 ganger og man må innta en vesentlig høyere dose for samme anabole effekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.