Gjest Joppe Skrevet 30. mai 2002 Skrevet 30. mai 2002 Kan noen fortelle megg hva slags lys jeg skal ha i taket på mitt nye kjøkken? Da jeg hverken eier smak eller kunnskap om slikt, vil jeg gjerne ha råd og tips fra dere kunnskapsrike / løse dolere. Det vare egentlig alt. 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 30. mai 2002 Skrevet 30. mai 2002 Downlights. De minner om store, blanke eseløyne. 0 Siter
Gjest Joppe Skrevet 30. mai 2002 Skrevet 30. mai 2002 Downlights. De minner om store, blanke eseløyne. Da skjønner jeg godt at du har det på ditt kjøkken.....hehe..... 0 Siter
Lillelurven Skrevet 30. mai 2002 Skrevet 30. mai 2002 Det er jo avhengig av resten av kjøkkenet. men downlights er fine, og gir bra arbeidslys. i tilegg må du ha ei stilig lampe, evt. flere små, over kjøkkenbordet/arbeidsbenken? Tenk også mørketid når du planlegger. Eh, du bor vel sørpå? Så da er det jo lett å planlegge det...*kremt* 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 30. mai 2002 Skrevet 30. mai 2002 Alt annet enn vanlig lysarmatur. Slike får meg mest lyst til å rømme ut av kjøkkenet. 0 Siter
Gjest Joppe Skrevet 30. mai 2002 Skrevet 30. mai 2002 Alt annet enn vanlig lysarmatur. Slike får meg mest lyst til å rømme ut av kjøkkenet. Det er bare helt megagrusomt ) 0 Siter
laban Skrevet 30. mai 2002 Skrevet 30. mai 2002 Jeg er enig i det med downlights, selv om jeg aldri har tenkt på dyreøyne i den forbindelse. 0 Siter
Gjest Joppe Skrevet 30. mai 2002 Skrevet 30. mai 2002 Det er jo avhengig av resten av kjøkkenet. men downlights er fine, og gir bra arbeidslys. i tilegg må du ha ei stilig lampe, evt. flere små, over kjøkkenbordet/arbeidsbenken? Tenk også mørketid når du planlegger. Eh, du bor vel sørpå? Så da er det jo lett å planlegge det...*kremt* Ja, jeg må nok planlegge litt. Det er kanskje ikke rette årstida til å kjøpe lys nå. Men downlights er absolutt fint da ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.