Gå til innhold

I morgen tar jeg hull i nesa, kanskje...

Anbefalte innlegg

Gjest Dol får bestemme ;-)

Jeg er en jente på 27 som hadde en pitteliten diamant i nesa for to-tre år siden. Tok en ut fordi jeg ble litt lei en stund.

Men nå ar jeg lyst på, igjen. En slik pitteliten diamant, som bare syns hvis man er helt nærme meg.

Jeg har vært veldig i tvil, faktisk, og har av den grunn bestemt at DOL-folkets meninger skal få bestemme hva jeg gjør.

Skal jeg, eller skal jeg ikke.

For å uttale dere om det, bør dere også vite litt mer om meg:

Jeg har mørkt halvlangt rufsete hår. Liten søt nese (får jeg høre), og er ganske klassisk i klesstil, men enkelte dager veldig røff.

Så, hva nå, folkens?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56624-i-morgen-tar-jeg-hull-i-nesa-kanskje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Dol får bestemme

Våril, det er da du som er fjollete, for pokker. At jeg lar andre bestemme dette, tyder kanskje på at jeg egentlig ikke bryr meg så mye? Og tyder det ikke på at jeg tar litt lettvint og humoristisk på det hele.

Ja, for pokker, hvem er det som er fjollete her?

Annonse

Gjest Våril

Våril, det er da du som er fjollete, for pokker. At jeg lar andre bestemme dette, tyder kanskje på at jeg egentlig ikke bryr meg så mye? Og tyder det ikke på at jeg tar litt lettvint og humoristisk på det hele.

Jeg synes _du_ burde avgjøre om du skal ta hull i nesen eller ikke..! Du skal gå med "pynten" midt i trynet, så lar du mennesker på er forum her inne avgjøre det...?!

Dette sier vel mest om deg :-))

Gjest Dol får bestemme

Jeg synes _du_ burde avgjøre om du skal ta hull i nesen eller ikke..! Du skal gå med "pynten" midt i trynet, så lar du mennesker på er forum her inne avgjøre det...?!

Dette sier vel mest om deg :-))

Og hva sier det om meg, da? Kan du ikke fortelle meg det, fremfor å insinuere at det sier ett eller annet om meg...Hm, interessant!

Jeg har jo allerede påpekt at dette ikke er snakk om jeg skal gå fra mannen min eller ei, det er en fillesak, som jeg ser det mosomme i å la andre få bestemme... ;-)

Så det så.

Over og ut.

Gjest Våril

Og hva sier det om meg, da? Kan du ikke fortelle meg det, fremfor å insinuere at det sier ett eller annet om meg...Hm, interessant!

Jeg har jo allerede påpekt at dette ikke er snakk om jeg skal gå fra mannen min eller ei, det er en fillesak, som jeg ser det mosomme i å la andre få bestemme... ;-)

Så det så.

Over og ut.

I mine øyne er du helt på jordet..! Skal folk på et forum avgjøre om _du_burde ta hull i nesen eller ikke..?!

I din verden har dette tydeligvis ikke noe med type eller stil å gjøre. Ingen her inne kan vel uttale seg om du burde gjøre det. Vi har jo ikke sett deg for svarte..!

Andres meninger teller tydeligvis svært mye for deg.

Jeg har selv hatt flere piercinger, men den avgjørelsen tok jeg selv! Dette har vel litt med personlighet og type og gjøre også.

Men for deg er det jo bare festelig og en filleting. Ok, vi er alle forskjellige...

Gjest Dol får bestemme

I mine øyne er du helt på jordet..! Skal folk på et forum avgjøre om _du_burde ta hull i nesen eller ikke..?!

I din verden har dette tydeligvis ikke noe med type eller stil å gjøre. Ingen her inne kan vel uttale seg om du burde gjøre det. Vi har jo ikke sett deg for svarte..!

Andres meninger teller tydeligvis svært mye for deg.

Jeg har selv hatt flere piercinger, men den avgjørelsen tok jeg selv! Dette har vel litt med personlighet og type og gjøre også.

Men for deg er det jo bare festelig og en filleting. Ok, vi er alle forskjellige...

Selvsagt er det en filleting hvorvidt jeg har hull i nesa eller ei. Og til din info: jeg har piercing i navlen, i brystvortene, i tunga og har tidligere hatt det i øyenbrynet, men DET syns jeg er dritstygt.

Om jeg nå skal ta i nesa, ja, det ER for meg en dritt-bagatell. Og du? jeg klarte utmerket godt å bestemme meg selv for om jeg skulle ta de andre piercingene...Øh, har du fått med meg at jeg har hatt inesa før òg?

Nesa er nå et lite spørsmål om jeg "gidder". Og jeg gidder hvis folket her syns det er kult. Og er det ikke kult, så neivel,det er jo ingen big deal for meg, jeg har ikke så mye lyst hverken i den ene eller andre retningen. Se på det som tidsfordriv, en slags hobby,så skjønner du antakelig litt mer av meg. Hvis du i det hele tatt har evnen, da.

Det er nok du som er fjollete i denne tråden.

PS. hull i nesa er harry.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...