Lionn Skrevet 31. mai 2002 Skrevet 31. mai 2002 Ja jeg så det. Beklager! Nå stokker det seg så fælt for meg, at jeg tror jeg gjør lurt i å logge meg ut for i dag, og heller kommer sterkere tilbake ved en senere anledning. God helg! God helg!! 0 Siter
Anki Skrevet 31. mai 2002 Skrevet 31. mai 2002 Jeg trives godt med DOL, jeg I de periodene jeg syns det er kjedelig her, så tar jeg meg bare noen dager "fri" herfra Syns webbis stort sett gjør en bra jobb forresten, jeg. 0 Siter
Wulfi Skrevet 31. mai 2002 Skrevet 31. mai 2002 Det eneste jeg er SKIKKELIG misfornøyd med , er at de fjernet småprat :-( Ellers så er det ganske ok å være her :-) 0 Siter
gyrken Skrevet 31. mai 2002 Skrevet 31. mai 2002 Gammel vane vond å vende.. Jeg tror stadig dol er like koselig som det var i gamle dager da Simen og Anker styrte skuta med fast og kjærlig hånd ;-), og blir ofte skuffet. Men en del av av brukerne her inne gjør det verdt det tross alt. 0 Siter
Jane Skrevet 31. mai 2002 Skrevet 31. mai 2002 DOL er supert, og jeg elsker å diskutere med f.eks. (ikke undertegnet). DOL ruler ass. 0 Siter
kie Skrevet 31. mai 2002 Skrevet 31. mai 2002 Det eneste jeg er SKIKKELIG misfornøyd med , er at de fjernet småprat :-( Ellers så er det ganske ok å være her :-) JA! Enig med deg. Det at de fjernet småprat furter jeg enda over :-( *vurderer å sette meg på webmaster personlig til h*n får småprat opp igjen* Og jeg er tung, altså! .......foreløpig! Så det haster litt ;-) 0 Siter
Wulfi Skrevet 31. mai 2002 Skrevet 31. mai 2002 JA! Enig med deg. Det at de fjernet småprat furter jeg enda over :-( *vurderer å sette meg på webmaster personlig til h*n får småprat opp igjen* Og jeg er tung, altså! .......foreløpig! Så det haster litt ;-) Jeg er også tung ,veldig tung ,så jeg kan hjelpe deg å sitte på webbis :-))) 0 Siter
kie Skrevet 31. mai 2002 Skrevet 31. mai 2002 Jeg er også tung ,veldig tung ,så jeg kan hjelpe deg å sitte på webbis :-))) Da har vi en avtale! Kanskje vi skulle fått med noen flere? Som kunne slenge seg på i tillegg h*n er vrang? 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 31. mai 2002 Skrevet 31. mai 2002 Da har vi en avtale! Kanskje vi skulle fått med noen flere? Som kunne slenge seg på i tillegg h*n er vrang? Jeg synes vi skal spørre ROLF. ;-) Har besøk av Wulfi akkurat nå, vi sitter godt planta på hver vår maskin. 0 Siter
Wulfi Skrevet 31. mai 2002 Skrevet 31. mai 2002 Da har vi en avtale! Kanskje vi skulle fått med noen flere? Som kunne slenge seg på i tillegg h*n er vrang? Slett ingen dum idè :-) 0 Siter
kie Skrevet 31. mai 2002 Skrevet 31. mai 2002 Jeg synes vi skal spørre ROLF. ;-) Har besøk av Wulfi akkurat nå, vi sitter godt planta på hver vår maskin. Skikkelig kvalitetstid, altså ;-) ROLF er et must! Ellers kan vel du bli med? Selv et skrukkeskinn må vel veie noe? *dukker* 0 Siter
kie Skrevet 31. mai 2002 Skrevet 31. mai 2002 Slett ingen dum idè :-) Nei, den kommer jo fra meg. *brisker seg* 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 31. mai 2002 Skrevet 31. mai 2002 Skikkelig kvalitetstid, altså ;-) ROLF er et must! Ellers kan vel du bli med? Selv et skrukkeskinn må vel veie noe? *dukker* Å nei, bare ikke prøv deg! Husker sist gang du skulle servere meg på et sølvfat til webbis. Nok er nok. Det holder det, sa Gundersen, vi klarer oss med det. ;-) 0 Siter
kie Skrevet 31. mai 2002 Skrevet 31. mai 2002 Å nei, bare ikke prøv deg! Husker sist gang du skulle servere meg på et sølvfat til webbis. Nok er nok. Det holder det, sa Gundersen, vi klarer oss med det. ;-) Pokker, jeg er avslørt! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.