Gå til innhold

FU:Hvor mye penger har dere i uka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kjære Lionn, vi er ikke akkurat et lukurativt vennskap sammen skjønner jeg, økonomisk sett. Jeg har like mye som deg å rutte med.

Skulle vi to slått oss sammen måtte vi tydd til grøt og vann. Men jeg pleier å ha øl da. Jeg kan vel i og for seg ikke forvente meg noe annet etter som jeg ikke har noen inntekt.

Aha, men spørsmålet var hvor mye du har til å bruke på deg selv etter at alle utgifter er betalt.

Tja , hvis kostnadene på ungene er 1000; + mat ca 3000; blir det ca 6000; ...nei , ble litt komplisert når en har felles økonomi , men vi har så vi klarer oss : )

Regnet sånn at vi har netto ca 55 000 ; pr mnd. - 16 000 lån / div...

Tja , hvis kostnadene på ungene er 1000; + mat ca 3000; blir det ca 6000; ...nei , ble litt komplisert når en har felles økonomi , men vi har så vi klarer oss : )

_Netto_ 55.000 i måneden, det vil altså si 27.500 netto på hver av dere, i snitt. Jeg sier det igjen, Djeeezes!

Ja, da burde dere jo klare dere:-)

Vi har utbetalt ca. 20.000 i mnd og det går såvidt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...