Gå til innhold

Fredag og FU dag !!! Hva falt du for


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

hos mannen/damen din ??

Ikke si at det var de gode egenskapene. De vet vi ikke noe om før vi blir kjent.

Jeg tenker på om det var øynene,rumpen og så bortetter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • favn

    8

  • kie

    5

  • Zirine

    4

  • flisa

    3

Mest aktive i denne tråden

Gjest pirrka

Var imponert over at han var så musikalsk, og så sang han så vakkert for meg... Slikt gjer inntrykk på ein 18-åring :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raglan

Mørkt hår og mandelformede øyne med øyenvipper som buet seg som vifer *s*

Han var sååååååå herlig atte.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

De gode egenskapene!

(Hadde nemlig kjent henne en stund før jeg falt for henne...)

Med andre ord så er hun ikke noe å se på :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyden, han er høøøøy, mager, men med veldig riktige proposjoner, dessuten har han _det_ blikket samt et bredt smil og pene tenner. Første samtalen varte og rakk, vi snakket om alt mulig og begge utbrøt stadig 'så godt jeg liker deg!'. Og så er han yngre enn meg, det tente og tenner jeg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariV

Helt klart to faktorer: Hans fantastiske, grønne øyne - og overarmene hans da han svømte butterfly (svømte i samme idrettslag)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Høyden, han er høøøøy, mager, men med veldig riktige proposjoner, dessuten har han _det_ blikket samt et bredt smil og pene tenner. Første samtalen varte og rakk, vi snakket om alt mulig og begge utbrøt stadig 'så godt jeg liker deg!'. Og så er han yngre enn meg, det tente og tenner jeg på.

Høg og mager og vakkert blikk seier du...?

Du, det minitreffet, kanskje ikkje så dumt likevel? Med partnerar?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva det var. Utseendemessig er han helt alminnelig og ikke min type i det hele tatt. Og jeg kjente ham bare såvidt. Men lynet slo ned, vilt og kraftig.

Heldigvis tok ikke forelskelsen feil. Vi får det bare bedre og bedre sammen.

Skjebnen, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høg og mager og vakkert blikk seier du...?

Du, det minitreffet, kanskje ikkje så dumt likevel? Med partnerar?

;-)

Kjære pirrka :))

Det der var artig. Du skjønner det at for en tid tilbake la jeg inn en FU hvor spørsmålet sånn cirka var 'Hva ser du først på en mann?' Bet meg merke i et svar som lød: 'Høy, mager og småfrekke hender.' Var det deg? Tenkte på det da jeg traff han som har blitt kjæresten min, nå nylig.

God smak er ikke det verste for å konstituere minitreff, nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Kjære pirrka :))

Det der var artig. Du skjønner det at for en tid tilbake la jeg inn en FU hvor spørsmålet sånn cirka var 'Hva ser du først på en mann?' Bet meg merke i et svar som lød: 'Høy, mager og småfrekke hender.' Var det deg? Tenkte på det da jeg traff han som har blitt kjæresten min, nå nylig.

God smak er ikke det verste for å konstituere minitreff, nei :)

Trur ikkje eg ville brukt begrepet "småfrekke hender", men eg ER faktisk litt opphengt i hender ... Og lange magre menn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mr Mister

Med andre ord så er hun ikke noe å se på :o)

Jeg faller ikke for noen bare pga. et godt utseende.

Heldigvis! Med så mange pene jenter i verden så hadde det vært fryktelig slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikkje eg ville brukt begrepet "småfrekke hender", men eg ER faktisk litt opphengt i hender ... Og lange magre menn!

Det hadde vært artig å vite hvem du er... Går du ut av og til? Jeg gjør innimellom, Ni Muser og Credo må vel betegnes som 'stamsteder'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Det hadde vært artig å vite hvem du er... Går du ut av og til? Jeg gjør innimellom, Ni Muser og Credo må vel betegnes som 'stamsteder'.

Det hender, men med alle desse ungane og greier blir det ikkje veldig ofte. Credo er jo fantastisk, for berre ein kaffe foretrekker eg Dromedaren.

Hehe, kanskje vi har sett kvarandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender, men med alle desse ungane og greier blir det ikkje veldig ofte. Credo er jo fantastisk, for berre ein kaffe foretrekker eg Dromedaren.

Hehe, kanskje vi har sett kvarandre!

Oi! Kjempeartig! Sa ikke noe om Dromedar, men der er jeg også rett som det er (Bakk..., ikke Nor...).

[email protected] - hvis du vil og det passer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott kropp var absolutt appelerende. Han trener vekter og er ikke for stor for det liker jeg ikke. Dessuten alle de greiene som jeg av og til misliker idag: Stille, trygg og tålmodig...Som jeg ynder at sige:

Trodde han var den tause-tøffe typen, men har funnet ut at han bare er taus!

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...