Gå til innhold

Fredag og FU dag !!! Hva falt du for


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest malun

Likte øynene hans veldig godt - men syntes egentlig han hadde et litt irriterende utseende...

Det var humoren hans som virkelig satte fart på sakene. Få meg til å le skikkelig, og jeg er din for alltid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • favn

    8

  • kie

    5

  • Zirine

    4

  • flisa

    3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Rusle

Siden jeg ikke har noen, så kan jeg jo bare si hva jeg falt for hos den forrige.

Hmm.. vet ikke.. ekstrem sjarm og svært pen, vet hva hun sier før hun skal si det (tror vi er relativt like), en ekstrem kropp, et utseende jeg ikke hadde hatt noe i mot å spise opp flere ganger daglig, og rett og slett en - for meg - perfekt personlighet.

Jeg faller stort sett for forskjellige ting, men nå har jeg ingen planer om å falle for noen på en stund :)

Faller du så faller du :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

Den veltrente litt kraftige kroppen hans , hans sportslige interesser , hans intellekt og intelligens , hans lekenhet , hans humor , hans pågåendehet , hans selvsikkerhet , hans utseende , hans interesser , hans kvaliteter i senga (og utenfor) .

Eneste jeg ikke vet om han er navnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke har noen, så kan jeg jo bare si hva jeg falt for hos den forrige.

Hmm.. vet ikke.. ekstrem sjarm og svært pen, vet hva hun sier før hun skal si det (tror vi er relativt like), en ekstrem kropp, et utseende jeg ikke hadde hatt noe i mot å spise opp flere ganger daglig, og rett og slett en - for meg - perfekt personlighet.

Jeg faller stort sett for forskjellige ting, men nå har jeg ingen planer om å falle for noen på en stund :)

Jeg har også en ekstrem kropp, men er dessverre opptatt! :-)) - Imorgen pakker jeg inn sausen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den veltrente litt kraftige kroppen hans , hans sportslige interesser , hans intellekt og intelligens , hans lekenhet , hans humor , hans pågåendehet , hans selvsikkerhet , hans utseende , hans interesser , hans kvaliteter i senga (og utenfor) .

Eneste jeg ikke vet om han er navnet

Jeg har tenkte til å hoppe over hele fotball-VM. Er det sportslig nok for deg? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den veltrente litt kraftige kroppen hans , hans sportslige interesser , hans intellekt og intelligens , hans lekenhet , hans humor , hans pågåendehet , hans selvsikkerhet , hans utseende , hans interesser , hans kvaliteter i senga (og utenfor) .

Eneste jeg ikke vet om han er navnet

Si ifra når du finner`n - og spør om han har en tvillingbror!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humoren var det aller første jeg bet meg merke i. Jeg lå nesten over bordet og lo. Dernest oppdaget jeg at hun er uhyre intelligent og reflektert. Dette er i seg selv nok til å tenne.

Årsaken til at jeg har beholdt henne i ettertid, er at hun er ekstremt god i senga.

*s* - jeg tror gubben falt for meg av samme grunn,- men det må han nesten svare på sjøl....ja, altså det med at han holdt på å le seg ihjel da jeg snakket med han......han ropte til fetteren sin; "Øj, kom hit! her er ei som er verre enn deg!"

*s*

Humor er helt vesentlig, og især en stor posjon galgenhumor - og det har han også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

Si ifra når du finner`n - og spør om han har en tvillingbror!

Skal det *S* Det bør jo finnes minst to ekemplarer av typen !!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

Jeg har tenkte til å hoppe over hele fotball-VM. Er det sportslig nok for deg? ;-)

Kan erstattes med et luksusopphold på et dertil egnet sted med vekselsvis champagne og jordbær - og litt senglige sportslige aktiviteter. Under tvil .

Samme sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan erstattes med et luksusopphold på et dertil egnet sted med vekselsvis champagne og jordbær - og litt senglige sportslige aktiviteter. Under tvil .

Samme sted?

Tårnsuiten som sist, kjære.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lenker!

Credo i kveld, for eit luksusliv du lever da! Er det restauranten eller baren du bruker å henge i?

Det hadde vore artig, ein gong ;-)

Du har mail på foruminaner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glimtet i øynene - var ikke stort annet jeg så (han var kjørelæreren min da jeg tok mc-lappen..)

Ok, humoren også, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All hans kunnskap om musikk og film, og måten han strakk nakken på da han lo.

Men han var jo min beste venn i mange år før jeg ble forelsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra når du finner`n - og spør om han har en tvillingbror!

Det kunne vel sikkert være sdd, det der ! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lex Lea

Glimtet i øynene - var ikke stort annet jeg så (han var kjørelæreren min da jeg tok mc-lappen..)

Ok, humoren også, da.

Det glimtet kjenner jeg igjen fra min kjørelærer også, kanskje det var samme fyren? *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...