Gå til innhold

Fredag og FU dag !!! Hva falt du for


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Det glimtet kjenner jeg igjen fra min kjørelærer også, kanskje det var samme fyren? *ler*

Tror de er en egen rase, de der.. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • favn

    8

  • kie

    5

  • Zirine

    4

  • MsSophie

    3

Mest aktive i denne tråden

Laura Kråft

Han hadde og har en enorm kuk, det var nok for meg. Seinar har jeg funnet ut at det også var hans eneste gode egenskap. Greit nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virket "farlig". Ikke mors beste barn osv.

Sex'en var ....WOW!

...for å si det sånn.

Og heldigvis for meg (tenker jeg i etterpåklokskap), så var han ikke så farlig allikevel ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Humoren var det aller første jeg bet meg merke i. Jeg lå nesten over bordet og lo. Dernest oppdaget jeg at hun er uhyre intelligent og reflektert. Dette er i seg selv nok til å tenne.

Årsaken til at jeg har beholdt henne i ettertid, er at hun er ekstremt god i senga.

Det kan man leve med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell!

Internett?

Kunne dere være så snill å flytte alle disse chattemeldingene inn på meldinger. Jeg har drukket og ser dobbelt - ergo - det plager meg.

faen i helvete ... (bare for å ha sagt det)

vennlig hilsen og suss og klem og nussesuss fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne dere være så snill å flytte alle disse chattemeldingene inn på meldinger. Jeg har drukket og ser dobbelt - ergo - det plager meg.

faen i helvete ... (bare for å ha sagt det)

vennlig hilsen og suss og klem og nussesuss fra

*Sussogklemogsleikepåkinnet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg falt for han allerede da jeg så hjemmesiden hans på nettet. Det var et fint bilde av han der. Han hadde skjønne øyne og humor i blikket.

Han hadde skrevet en del om seg selv. Det virket som om han var veldig ærlig og åpen, og det er egenskaper jeg setter pris på.

Han hadde også skrevet at han ønsket å finne drømmedama, og beskrev hvordan han ønsket at hun skulle være. Jeg syntes jeg passet til den beskrivelsen og tok kontakt.

Siden har det gått slag i slag, og i dag er vi gift og har et lite barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lex Lea

*funderer*

Jeg burde virkelig få somlet meg til å ta lappen.....

;o)

Halla Kie!

Regner med at jeg og Birdie hadde samme kjørelæreren - den eneste i landet som er noe å se på. Det var faktisk ganske småløint å møte de isgrønne øynene hans i speilet...

Hvis din, Birdie, ikke har grønne øyne, må vi altså gå ut fra at det finnes to kjekke kjørelærere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lex Lea

For å være helt alvorlig, så var det humoren hans som tiltrakk meg. Han fikk meg til å le på en sånn hjertegod måte, og dermed var det gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er_sånn_ja. Ok, ja.

Jaja.

Jeg prøver så godt jeg kan å bli "kozete", ja.

Det er mitt nye image.

Hvordan synes du jeg klarer meg?

*sussogklemoglukteiøret*

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla Kie!

Regner med at jeg og Birdie hadde samme kjørelæreren - den eneste i landet som er noe å se på. Det var faktisk ganske småløint å møte de isgrønne øynene hans i speilet...

Hvis din, Birdie, ikke har grønne øyne, må vi altså gå ut fra at det finnes to kjekke kjørelærere?

Absolutt - her også passer forstavelsen "is" til øyenfargen, men med "-blå" som fortsettelse.. *sukke henført*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...