Gå til innhold

Fredag og FU dag !!! Hva falt du for


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest bimbo

Flott kropp var absolutt appelerende. Han trener vekter og er ikke for stor for det liker jeg ikke. Dessuten alle de greiene som jeg av og til misliker idag: Stille, trygg og tålmodig...Som jeg ynder at sige:

Trodde han var den tause-tøffe typen, men har funnet ut at han bare er taus!

mvh.

At han så meg for den jeg ER ; og ikke som en bimbo !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • favn

    8

  • kie

    5

  • Zirine

    4

  • MsSophie

    3

Mest aktive i denne tråden

Gjest pirrka

Oi! Kjempeartig! Sa ikke noe om Dromedar, men der er jeg også rett som det er (Bakk..., ikke Nor...).

[email protected] - hvis du vil og det passer :)

Eg har også ei forumianeradresse(pirrka@osv), men har aldri brukt den og mista alle bokmerka mine for ei stund sidan. Så om du sender ein mail må du gje meg adressa til forumianermailen her først...

Ein dag eg kjenner meg veldig modig kan vi jo treffast over ein latte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han var så pågående. Dessuten kjøpte han sigaretter til meg selv om han hatet røyk. Det var en fin kjærlighetserklæring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Jeg hadde en jævla elendig dag, måtte ut på et intervju jeg ikke hadde lyst å gjennomføre. langt utti ei bygd. og der, der satt han.

På gulvet, i "indianerstilling", barbert på hodet, og i kule klær!

Følte han var litt slik som meg, lei bønder og småe forhold. Så viste det seg at han nylig var flytta hjem fra oslo, nettopp for å bli bonde!! :-)

Dessuten gikk praten flytende lett mellom oss.

Så det var nok hele pakka, utstrålinga og det at han var uhøytidelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Humoren var det aller første jeg bet meg merke i. Jeg lå nesten over bordet og lo. Dernest oppdaget jeg at hun er uhyre intelligent og reflektert. Dette er i seg selv nok til å tenne.

Årsaken til at jeg har beholdt henne i ettertid, er at hun er ekstremt god i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå traff jeg han via nettet da.Hadde kjent han en del år før vi møttes første gangen -som ikke er såååå lenge siden. Eneste jeg bet meg merke i fra det ene bildet jeg hadde sett av han, var at han så snill ut.

Så, da jeg traff han første gangen var det bare et kort "hei og hadet" før jeg stakk på jobb, så jeg fikk ikke sjekket han ut noe spesielt egentlig...

Men, da jeg kom hjem så falt jeg vel rett og slett for gutten fordi han gav meg "ro".

Så, jeg kan ikke si jeg falt for rumpa, leggene eller lårene eller slikt jeg da...Men, han har ganske stilig rødt hår da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har også ei forumianeradresse(pirrka@osv), men har aldri brukt den og mista alle bokmerka mine for ei stund sidan. Så om du sender ein mail må du gje meg adressa til forumianermailen her først...

Ein dag eg kjenner meg veldig modig kan vi jo treffast over ein latte!

Menneh... du kan kanskje bruke en annen adresse du har? Sier ikke bort navnet ditt, jeg :)

Uansett, her har du lenkene til forumianer... *fomle, fomle*:

http://forumianer.zzn.com/email/norwegian/login/login.asp

http://www.geocities.com/flisa_ja/emailaddress.htm

Min er altså [email protected]

Hadde vært veldig hyggelig å møtes en gang, gjerne med barn, jeg hører til dem som liker å ha med dem rundtomkring. Eller hva med å slå av en prat på Credo hvis det passer seg sånn? Sannsynligvis skal jeg en tur dit i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke har noen, så kan jeg jo bare si hva jeg falt for hos den forrige.

Hmm.. vet ikke.. ekstrem sjarm og svært pen, vet hva hun sier før hun skal si det (tror vi er relativt like), en ekstrem kropp, et utseende jeg ikke hadde hatt noe i mot å spise opp flere ganger daglig, og rett og slett en - for meg - perfekt personlighet.

Jeg faller stort sett for forskjellige ting, men nå har jeg ingen planer om å falle for noen på en stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pirrka

Menneh... du kan kanskje bruke en annen adresse du har? Sier ikke bort navnet ditt, jeg :)

Uansett, her har du lenkene til forumianer... *fomle, fomle*:

http://forumianer.zzn.com/email/norwegian/login/login.asp

http://www.geocities.com/flisa_ja/emailaddress.htm

Min er altså [email protected]

Hadde vært veldig hyggelig å møtes en gang, gjerne med barn, jeg hører til dem som liker å ha med dem rundtomkring. Eller hva med å slå av en prat på Credo hvis det passer seg sånn? Sannsynligvis skal jeg en tur dit i kveld.

Takk for lenker!

Credo i kveld, for eit luksusliv du lever da! Er det restauranten eller baren du bruker å henge i?

Det hadde vore artig, ein gong ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lenker!

Credo i kveld, for eit luksusliv du lever da! Er det restauranten eller baren du bruker å henge i?

Det hadde vore artig, ein gong ;-)

Restauranten, du liksom... Hehe, nei baren passer nok min svært, svært slunkne lommebok atskillig bedre. Der stikker jeg til gjengjeld innom stort sett annenhver helg - så kan du jo tenke ut resten selv :)

Det blir forresten kanskje litt ambisiøst å 'love' bort noe kafe-treff. Har det helt sinnsykt travelt pga. en deadline om få uker.

Men altså, Credo er jo helt greit...? Det er jo bare å sende over en mail hvis du / jeg skal dit - klaffer det, hadde det jo vært moro. Hvilket igjen betyr at jeg må ha en adresse å sende til ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en jævla elendig dag, måtte ut på et intervju jeg ikke hadde lyst å gjennomføre. langt utti ei bygd. og der, der satt han.

På gulvet, i "indianerstilling", barbert på hodet, og i kule klær!

Følte han var litt slik som meg, lei bønder og småe forhold. Så viste det seg at han nylig var flytta hjem fra oslo, nettopp for å bli bonde!! :-)

Dessuten gikk praten flytende lett mellom oss.

Så det var nok hele pakka, utstrålinga og det at han var uhøytidelig.

Lofoten har endel slakke, laidbacke folk å by på. Mye trivsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva falt jeg for hos min kjære…

Vel, nå har det seg faktisk sånn at jeg kjente mange av hans egenskaper før vi ble ”kjent”, så jeg kan vel med god grunn si at jeg falt for disse også…hehe. Men det er jo så mye mer…

Hans nydelige, blå øynene, hans enorme sjarme og utstråling, de store, sterke armene som jeg bare kan drukne i når han omfavner meg *s*, ringene i øret, det ”korte” håret…hehe, hver eneste en av hans 192 cm, hans smittende selvsikkerhet, humoren, det at han alltid kan få meg til å le i en hvilken som helst situasjon, respekten og likeverdet oss i mellom, tilliten og tryggheten, hans evne til å få meg til å føle meg som noe spesielt, de usynelige bølgene og spenningen som konstant beveger seg mellom oss, hans musikalitet, hans interesser, hans viten og klokskap, hans evne til alltid å ville andre det beste, at han digger Smashing Pumpkins, Southpark, Pops, Cola og Chicken Poms ;o), at han elsker å stå opp med meg om ”morgenen” og lage frokost sammen, hans kokkekunnskaper :o), at han kan skifte lyspære i taklampene uten å stå på en stol, at han spiller gitar og synger for meg om kveldene, at han lar meg være meg fordi det er _meg_ han liker, hans rolige og samtidig livlige vesen……-jeg kunne holdt på i en evighet :o)

Og _selvfølgelig_ hans barskhet og tøffhet som bare oser av ekte mannfolk!

Sorry om jeg avslørte noen skjulte sider hos deg nå, kjære ;o)

*suss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...