Gjest malun Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Likte øynene hans veldig godt - men syntes egentlig han hadde et litt irriterende utseende... Det var humoren hans som virkelig satte fart på sakene. Få meg til å le skikkelig, og jeg er din for alltid... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Alt jeg kunne se - fra livet og opp - for han sto bak en annen som satt! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Siden jeg ikke har noen, så kan jeg jo bare si hva jeg falt for hos den forrige. Hmm.. vet ikke.. ekstrem sjarm og svært pen, vet hva hun sier før hun skal si det (tror vi er relativt like), en ekstrem kropp, et utseende jeg ikke hadde hatt noe i mot å spise opp flere ganger daglig, og rett og slett en - for meg - perfekt personlighet. Jeg faller stort sett for forskjellige ting, men nå har jeg ingen planer om å falle for noen på en stund Faller du så faller du ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest punkyB Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Den veltrente litt kraftige kroppen hans , hans sportslige interesser , hans intellekt og intelligens , hans lekenhet , hans humor , hans pågåendehet , hans selvsikkerhet , hans utseende , hans interesser , hans kvaliteter i senga (og utenfor) . Eneste jeg ikke vet om han er navnet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Siden jeg ikke har noen, så kan jeg jo bare si hva jeg falt for hos den forrige. Hmm.. vet ikke.. ekstrem sjarm og svært pen, vet hva hun sier før hun skal si det (tror vi er relativt like), en ekstrem kropp, et utseende jeg ikke hadde hatt noe i mot å spise opp flere ganger daglig, og rett og slett en - for meg - perfekt personlighet. Jeg faller stort sett for forskjellige ting, men nå har jeg ingen planer om å falle for noen på en stund Jeg har også en ekstrem kropp, men er dessverre opptatt! :-)) - Imorgen pakker jeg inn sausen.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
conan Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Den veltrente litt kraftige kroppen hans , hans sportslige interesser , hans intellekt og intelligens , hans lekenhet , hans humor , hans pågåendehet , hans selvsikkerhet , hans utseende , hans interesser , hans kvaliteter i senga (og utenfor) . Eneste jeg ikke vet om han er navnet Jeg har tenkte til å hoppe over hele fotball-VM. Er det sportslig nok for deg? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSophie Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Den veltrente litt kraftige kroppen hans , hans sportslige interesser , hans intellekt og intelligens , hans lekenhet , hans humor , hans pågåendehet , hans selvsikkerhet , hans utseende , hans interesser , hans kvaliteter i senga (og utenfor) . Eneste jeg ikke vet om han er navnet Si ifra når du finner`n - og spør om han har en tvillingbror! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Humoren var det aller første jeg bet meg merke i. Jeg lå nesten over bordet og lo. Dernest oppdaget jeg at hun er uhyre intelligent og reflektert. Dette er i seg selv nok til å tenne. Årsaken til at jeg har beholdt henne i ettertid, er at hun er ekstremt god i senga. *s* - jeg tror gubben falt for meg av samme grunn,- men det må han nesten svare på sjøl....ja, altså det med at han holdt på å le seg ihjel da jeg snakket med han......han ropte til fetteren sin; "Øj, kom hit! her er ei som er verre enn deg!" *s* Humor er helt vesentlig, og især en stor posjon galgenhumor - og det har han også :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest punkyB Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Si ifra når du finner`n - og spør om han har en tvillingbror! Skal det *S* Det bør jo finnes minst to ekemplarer av typen !!?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McLoud Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Si ifra når du finner`n - og spør om han har en tvillingbror! Jeg har ingen tvillingbrødre :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest punkyB Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Jeg har tenkte til å hoppe over hele fotball-VM. Er det sportslig nok for deg? ;-) Kan erstattes med et luksusopphold på et dertil egnet sted med vekselsvis champagne og jordbær - og litt senglige sportslige aktiviteter. Under tvil . Samme sted? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
conan Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Kan erstattes med et luksusopphold på et dertil egnet sted med vekselsvis champagne og jordbær - og litt senglige sportslige aktiviteter. Under tvil . Samme sted? Tårnsuiten som sist, kjære.. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Takk for lenker! Credo i kveld, for eit luksusliv du lever da! Er det restauranten eller baren du bruker å henge i? Det hadde vore artig, ein gong ;-) Du har mail på foruminaner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pirrka Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Du har mail på foruminaner. Du også, om eg gjorde alt riktig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Glimtet i øynene - var ikke stort annet jeg så (han var kjørelæreren min da jeg tok mc-lappen..) Ok, humoren også, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velouria Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 All hans kunnskap om musikk og film, og måten han strakk nakken på da han lo. Men han var jo min beste venn i mange år før jeg ble forelsket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Si ifra når du finner`n - og spør om han har en tvillingbror! Det kunne vel sikkert være sdd, det der ! *ler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 ....herregud, er det bare meg som er singel her inne? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 De gode egenskapene! (Hadde nemlig kjent henne en stund før jeg falt for henne...) Falt hun for deg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lex Lea Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Glimtet i øynene - var ikke stort annet jeg så (han var kjørelæreren min da jeg tok mc-lappen..) Ok, humoren også, da. Det glimtet kjenner jeg igjen fra min kjørelærer også, kanskje det var samme fyren? *ler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.