Gå til innhold

alene igjen


Gjest sliten nå

Anbefalte innlegg

Gjest sliten nå

Jeg har så mye tanker inne i hodet mitt. I kveld føles det som om de vil spise meg opp.

Venninnen min skal flytte. Så henne siste gang i dag. Hun er den eneste som har hjelpet meg igjennom alt det vonde. Eneste som virkelig har forstått meg. Nå skal jeg stå på egne ben. Føles umulig. Jeg er så redd. Vet ikke hvordan jeg skal klare det. Det er tåpelig også, at jeg er så avhengig av henne. Men jeg trenger henne.

Føler meg så alene igjen. Hvem skal jeg nå gå til når de slemme tankene kommer og tar meg? Alene igjen.

Vil gi opp.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei sliten.

Uff det er fælt når støttespilleren din forsvinner, men er det ikke noen andre venner du kan snakke med? Eller psykolog? Ellers har du jo oss her inne, men det er vel en mager trøst. Men tenker på deg og bryr meg, er her hvis du trenger noen. Koz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...