Gå til innhold

Slapp og trøtt - DR. ANKER


Gjest Sopp

Anbefalte innlegg

Jeg har vært så slapp og trøtt siden begynnelsen av juli. Hodet verker, akkurat som om jeg ikke har fått nok søvn, men jeg sover 8-9 timer hver natt! Og det pleier å være nok for meg.

Jeg lurer på hva det kan være, hva jeg kan gjøre.

Er Ginseng et alternativ?

Jeg bør vel legge til at jeg er jente på 18 år med anorexi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ottar Grimstad, lege

Det er mange årsaker til slapphet. I ditt tilfelle kan kanskje manglende næringstilførsel og vitamintilførsel være en årsak. Stoffskifte, blodmangel m.m. er andre mulige årsaker. Jeg synes først og fremst du bør ta dette opp med legen din. Mange synes Ginseng kan hjelpe på trøtthet, men jeg synes ikke du skal starte med det uten først å ha diskutert slappheten med legen din.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange årsaker til slapphet. I ditt tilfelle kan kanskje manglende næringstilførsel og vitamintilførsel være en årsak. Stoffskifte, blodmangel m.m. er andre mulige årsaker. Jeg synes først og fremst du bør ta dette opp med legen din. Mange synes Ginseng kan hjelpe på trøtthet, men jeg synes ikke du skal starte med det uten først å ha diskutert slappheten med legen din.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Takk skal du ha. Jeg skal til legen min om en uke, men jeg vil gjerne bli oppøagt igjen før den tid! kan det skade med ginseng??? Er det noe annet som kan hjelpe å ta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ottar Grimstad, lege

Takk skal du ha. Jeg skal til legen min om en uke, men jeg vil gjerne bli oppøagt igjen før den tid! kan det skade med ginseng??? Er det noe annet som kan hjelpe å ta?

Ginseng er ikke et registrert legemiddel og er derfor ikke utprøvd på samme måten. Jeg kjenner ikke jeg godt nok til ginseng til at jeg synes jeg hverken kan anbefale det, gå god for at det er uskadelig, eller fraråde det. Dette bestemmer du selv.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...