Gå til innhold

Er det harry...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Bare en liten ting.

Når du går ut av den taxien så kik deg litt over skulderen og se om det er noen der som ikke er med i vennegjengen til vanlig.........

*Skratt -ler*

Jau, det er kanskje en god ide :)

Du får spare meg, siden jeg er så snill og grei og alt det der.

Så kan du heller ta noen av de andre lømlene her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    39

  • conan

    10

  • Zirine

    9

  • Lionn

    9

Mest aktive i denne tråden

Gjest sussi

Jau, det er kanskje en god ide :)

Du får spare meg, siden jeg er så snill og grei og alt det der.

Så kan du heller ta noen av de andre lømlene her!

Greit da. Siden du spør så fint :-))

Jeg får finne noen andre passende offer. Gi en lyd om du har noen ønsker....... :-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit da. Siden du spør så fint :-))

Jeg får finne noen andre passende offer. Gi en lyd om du har noen ønsker....... :-)

Mvh

Tja... hmm, nei...

Jeg liker egentlig alle her, jeg, ingen bitre fiender som jeg vil at frøken Sussi Quick skal ta seg av, så du må nesten finne dine ofte på egen hånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er definitivt harry og upassende, for ikke snakke om at det er jævelig dårlig gjordt mot vertskapet og brudeparet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke Harry, det er sabla dårlig gjort!

Syns jeg...:-)

Næ...

Det er da ikke dårlig gjort å kose seg litt før bryllupet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er definitivt harry og upassende, for ikke snakke om at det er jævelig dårlig gjordt mot vertskapet og brudeparet.

Neida, i neste bryllup blir sikkert brudeparet med på frokosten de også..

Det er jo ikke snakk om fyll her, bare frokost og et par øl..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næ...

Det er da ikke dårlig gjort å kose seg litt før bryllupet? :)

Ikke fint å møte opp i kirka med ølstank da!!

Ellres vil jeg bare si at bryllup ikke er det som jeg vil betegne som en festlighet.....

Det er jo dønn kjedelig!

Taler, taler og atter taler....

Hilsen ei som også skal i "festligheter" til sommer`n ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fint å møte opp i kirka med ølstank da!!

Ellres vil jeg bare si at bryllup ikke er det som jeg vil betegne som en festlighet.....

Det er jo dønn kjedelig!

Taler, taler og atter taler....

Hilsen ei som også skal i "festligheter" til sommer`n ; )

Om det er festlig eller ikke må vel sies å ha med alderen på brudeparet å gjøre. Disse er forholdsvis unge (27 og 25), og av ca 80 gjester vil mellom 30-40 av dem være 20-30 år gamle. Så sånn sett så kan dette bli livat :)

Skal i et annet bryllup neste helg, blir sikkert artig det også og da får jeg vel en forsmak på hvordan bryllup utarter seg. Jeg har trossalt aldri vært til annet enn kaffen, tidligere. Denne gangen er det middag og alt i begge bryllupene.

Og idag må jeg ut og se om jeg finner noen fin dress. Jeg hater, jeg mener; jeg virkelig HATER å shoppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er flere nedover i tråden her som synes det er harry. De ser nok for seg en sjanglende SDD i kirken, som gjør alt han kan for å overdøve presten. For det er jo typisk nordmenn å ikke kunne ta seg et par rolige pils, men å bøtte nedpå til man må på pumping på sykehuset.

Jeg støtter deg helt her SDD. Det finnes ikke harry å ta seg et par pils til frokosten sammen med venner, før man skal i kirken å se på et bryllup. Folk vil ikke engang merke at du har drukket noen øl og hvorfor skulle det da være harry?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, i neste bryllup blir sikkert brudeparet med på frokosten de også..

Det er jo ikke snakk om fyll her, bare frokost og et par øl..

Gitt at folk vet å styre inntaket og seg selv, så kan man selvfølgelig kjøre et slikt løp. Men, det er ikke så mange som klarer seg på et par pils under en totimers frokost på en festdag....

For brudeparet og vertskapet er dette kanskje en av deres livs viktigste dager, og man er skitnervøs for at noe skal gå galt. Det er antakelig første gang "storsvigerfamiliene" og respektive venner møtes, og nervene ligger tykt utenpå.

En litt for høylydt viskende, litt for blid, kompakt vennegjeng som sitter småflirende nede i den ene kroken i kirken, står ikke høyt på ønskelisten. I tillegg har selv bare et par øl, en stygg tendens til å ville ut igjen, og toalettfasilitetene er som oftest langt under pari i en kirke. Du vet selv at må man, så man, og da er det ikke spesielt passende å pisse på en grav eller på hjulet til brudens onkel... :-)

I tillegg vil en ølfrokost legge et grunnlag for hvordan resten av festen kommer til å påvirke frokostdeltakerne. En effekt er at man tar et par øl, blir bare akkurat litt blidere, for så å holde opp med alkohol i to-tre timer, og så blir man trøtt.... Hyggelig gjest å ha-not.

En annen effekt, er at man starter den særdeles lange dagen med et alkoholforsprang, så bøtter man på med champagne etter kirken mens man venter på at brudeparet skal bli ferdig hos fotografen (Solen steiker, det er mange ukjente folk man må flu rundt å hilse på og prate GPP med, dressen fra Dressman er både tett i stoffet og sitter ikke helt godt.. ;-) )

Deretter er det møe! vin til maten, avec og drinker, og dermed er man dem som blir mest drita og legger en demper på festen med sin tilhørende utagerende adferd, og vips så er ikke brudeparet fullt så fornøyd med vennene sine og dagen- likevel.

Dette er sevlfølgelig litt svartmaling, men bare det at man vurderer et vorspiel før kirken i et bryllup, vitner vel om at man ikke akkurat har planer om å spytte i glassene den dagen. At en eller flere da fortere får det glasset for mye tidligere på kvelden virker vel ikke helt usannsynlig?

Bryllup er dagen for kondisjonert festing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørkenvandreren

He-he, ja dette er definitivt i kategorien harry.

Og uansett om dere blir fulle eller ei; Man kommer ikke i bryllup med noe "innabords" og lukter alkohol. Hadde jeg vært brudgom ville jeg opplevd det både skuffende og krenkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitt at folk vet å styre inntaket og seg selv, så kan man selvfølgelig kjøre et slikt løp. Men, det er ikke så mange som klarer seg på et par pils under en totimers frokost på en festdag....

For brudeparet og vertskapet er dette kanskje en av deres livs viktigste dager, og man er skitnervøs for at noe skal gå galt. Det er antakelig første gang "storsvigerfamiliene" og respektive venner møtes, og nervene ligger tykt utenpå.

En litt for høylydt viskende, litt for blid, kompakt vennegjeng som sitter småflirende nede i den ene kroken i kirken, står ikke høyt på ønskelisten. I tillegg har selv bare et par øl, en stygg tendens til å ville ut igjen, og toalettfasilitetene er som oftest langt under pari i en kirke. Du vet selv at må man, så man, og da er det ikke spesielt passende å pisse på en grav eller på hjulet til brudens onkel... :-)

I tillegg vil en ølfrokost legge et grunnlag for hvordan resten av festen kommer til å påvirke frokostdeltakerne. En effekt er at man tar et par øl, blir bare akkurat litt blidere, for så å holde opp med alkohol i to-tre timer, og så blir man trøtt.... Hyggelig gjest å ha-not.

En annen effekt, er at man starter den særdeles lange dagen med et alkoholforsprang, så bøtter man på med champagne etter kirken mens man venter på at brudeparet skal bli ferdig hos fotografen (Solen steiker, det er mange ukjente folk man må flu rundt å hilse på og prate GPP med, dressen fra Dressman er både tett i stoffet og sitter ikke helt godt.. ;-) )

Deretter er det møe! vin til maten, avec og drinker, og dermed er man dem som blir mest drita og legger en demper på festen med sin tilhørende utagerende adferd, og vips så er ikke brudeparet fullt så fornøyd med vennene sine og dagen- likevel.

Dette er sevlfølgelig litt svartmaling, men bare det at man vurderer et vorspiel før kirken i et bryllup, vitner vel om at man ikke akkurat har planer om å spytte i glassene den dagen. At en eller flere da fortere får det glasset for mye tidligere på kvelden virker vel ikke helt usannsynlig?

Bryllup er dagen for kondisjonert festing.

Helt seriøst! Du er så møe god, CONAN! kunne spist deg opp, e du klar over det? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He-he, ja dette er definitivt i kategorien harry.

Og uansett om dere blir fulle eller ei; Man kommer ikke i bryllup med noe "innabords" og lukter alkohol. Hadde jeg vært brudgom ville jeg opplevd det både skuffende og krenkende.

Kan småspise litt på deg også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt seriøst! Du er så møe god, CONAN! kunne spist deg opp, e du klar over det? :-)

Da hadde du i alle fall blitt god og mett... :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørkenvandreren

Kan småspise litt på deg også! :-)

Ja, du får snart sjansen. Men det hadde kanskje vært litt upassende, der og da? .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde du i alle fall blitt god og mett... :-D

jeg var på Nordby handel her om dagen, og skvatt no' veldig over en mann som MINST må ha vært 2.50 høy og med svære muskler...og hadde jeg ikke visst at du juger på deg det meste av både utseende og alt annet, ja, -så kunne det vært deg! *s*

Til og med kona/dama han svinsa rundt med var rålekker - holdt litt avstand jeg! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du får snart sjansen. Men det hadde kanskje vært litt upassende, der og da? .-)

Ja, huff - nå tok jeg meg vann i munnen! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på Nordby handel her om dagen, og skvatt no' veldig over en mann som MINST må ha vært 2.50 høy og med svære muskler...og hadde jeg ikke visst at du juger på deg det meste av både utseende og alt annet, ja, -så kunne det vært deg! *s*

Til og med kona/dama han svinsa rundt med var rålekker - holdt litt avstand jeg! *s*

Vel, to og en halv meter er jeg ikke, men 26cm er ikke løgn. Dessuten er kona berre lekker.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he, ja dette er definitivt i kategorien harry.

Og uansett om dere blir fulle eller ei; Man kommer ikke i bryllup med noe "innabords" og lukter alkohol. Hadde jeg vært brudgom ville jeg opplevd det både skuffende og krenkende.

Vi har alltid forspill før bryllup. Som regel etter at vi har vært i kirken da. Det pleier å gå noen timer fra vielse til middag og ingen brudepar har hittil blitt muggne fordi vennene deres har kost seg litt på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...