Gå til innhold

Er det harry...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Vel, to og en halv meter er jeg ikke, men 26cm er ikke løgn. Dessuten er kona berre lekker.... ;-)

Er det du som er Mikki?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    39

  • conan

    10

  • Zirine

    9

  • Lionn

    9

Mest aktive i denne tråden

Er det du som er Mikki?

Mikki ville vel aldri satt merkelappen "harry" på noe som helst. Det er han ikke kvalifisert til, siden han er nummer to i rekken etter Rune Rudberg som definisjonen på harry... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mikki ville vel aldri satt merkelappen "harry" på noe som helst. Det er han ikke kvalifisert til, siden han er nummer to i rekken etter Rune Rudberg som definisjonen på harry... :-)

Nå tenkte jeg ikke på harrykofesienten. Jeg tenkte bare at du har overraskende langt utstyr. Målte du også fra rævhålet og ut?

Selvsagt er ikke du Mikki, da betegnelsen på deg må være omvendt proporsjonal med harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tenkte jeg ikke på harrykofesienten. Jeg tenkte bare at du har overraskende langt utstyr. Målte du også fra rævhålet og ut?

Selvsagt er ikke du Mikki, da betegnelsen på deg må være omvendt proporsjonal med harry.

hehe, ytterpunktenE PÅ EN SKALA:

Harry---------------Johansen--------------Conan

jeg er her jeg:

Harry--------o-----Johansen--o--------o--Conan

altså litt overalt - alt ettersom! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tenkte jeg ikke på harrykofesienten. Jeg tenkte bare at du har overraskende langt utstyr. Målte du også fra rævhålet og ut?

Selvsagt er ikke du Mikki, da betegnelsen på deg må være omvendt proporsjonal med harry.

2,6 cm er da vel ikke veldig langt utstyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitt at folk vet å styre inntaket og seg selv, så kan man selvfølgelig kjøre et slikt løp. Men, det er ikke så mange som klarer seg på et par pils under en totimers frokost på en festdag....

For brudeparet og vertskapet er dette kanskje en av deres livs viktigste dager, og man er skitnervøs for at noe skal gå galt. Det er antakelig første gang "storsvigerfamiliene" og respektive venner møtes, og nervene ligger tykt utenpå.

En litt for høylydt viskende, litt for blid, kompakt vennegjeng som sitter småflirende nede i den ene kroken i kirken, står ikke høyt på ønskelisten. I tillegg har selv bare et par øl, en stygg tendens til å ville ut igjen, og toalettfasilitetene er som oftest langt under pari i en kirke. Du vet selv at må man, så man, og da er det ikke spesielt passende å pisse på en grav eller på hjulet til brudens onkel... :-)

I tillegg vil en ølfrokost legge et grunnlag for hvordan resten av festen kommer til å påvirke frokostdeltakerne. En effekt er at man tar et par øl, blir bare akkurat litt blidere, for så å holde opp med alkohol i to-tre timer, og så blir man trøtt.... Hyggelig gjest å ha-not.

En annen effekt, er at man starter den særdeles lange dagen med et alkoholforsprang, så bøtter man på med champagne etter kirken mens man venter på at brudeparet skal bli ferdig hos fotografen (Solen steiker, det er mange ukjente folk man må flu rundt å hilse på og prate GPP med, dressen fra Dressman er både tett i stoffet og sitter ikke helt godt.. ;-) )

Deretter er det møe! vin til maten, avec og drinker, og dermed er man dem som blir mest drita og legger en demper på festen med sin tilhørende utagerende adferd, og vips så er ikke brudeparet fullt så fornøyd med vennene sine og dagen- likevel.

Dette er sevlfølgelig litt svartmaling, men bare det at man vurderer et vorspiel før kirken i et bryllup, vitner vel om at man ikke akkurat har planer om å spytte i glassene den dagen. At en eller flere da fortere får det glasset for mye tidligere på kvelden virker vel ikke helt usannsynlig?

Bryllup er dagen for kondisjonert festing.

Spytte i glasset den dagen, det skal nok ingen av oss.

Du har rett i en ting, og det er at det er pinlig å måtte pisse i kirka. Men så lenge man styrer inntaket en smule, så går det vel greit. Dessuten er vel kirketuren over på omtrent 30 min, om jeg ikke husker feil fra andre bryllup.

Men det er som sagt overhodet ikke snakk om noe fyll, bare noen få øl (2-3) før frokosten.

Det er for øvrig en viss fare for at forslaget blir nedstemt. Til nå er jeg så vidt jeg vet den eneste som vet om at en kompis har kommet opp med ideen, og det skulle ikke forundre meg om enkelte jenter setter seg på bakbena når det gjelder dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, ytterpunktenE PÅ EN SKALA:

Harry---------------Johansen--------------Conan

jeg er her jeg:

Harry--------o-----Johansen--o--------o--Conan

altså litt overalt - alt ettersom! *s*

Det er bare fordi du er tilpasningsdyktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spytte i glasset den dagen, det skal nok ingen av oss.

Du har rett i en ting, og det er at det er pinlig å måtte pisse i kirka. Men så lenge man styrer inntaket en smule, så går det vel greit. Dessuten er vel kirketuren over på omtrent 30 min, om jeg ikke husker feil fra andre bryllup.

Men det er som sagt overhodet ikke snakk om noe fyll, bare noen få øl (2-3) før frokosten.

Det er for øvrig en viss fare for at forslaget blir nedstemt. Til nå er jeg så vidt jeg vet den eneste som vet om at en kompis har kommet opp med ideen, og det skulle ikke forundre meg om enkelte jenter setter seg på bakbena når det gjelder dette.

Som sagt, så lenge man faktisk vet å styre seg, er det jo bare å "forse" i vei, men gjør man det ikke, bør man avstå. Fest blir det jo uansett. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,6 cm er da vel ikke veldig langt utstyr?

Ahhhh¨..en trykkleif m.a.o.

Åssen klarer du å lage småconaner med en sånn liten sak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ytterpunktenE PÅ EN SKALA:

Harry---------------Johansen--------------Conan

jeg er her jeg:

Harry--------o-----Johansen--o--------o--Conan

altså litt overalt - alt ettersom! *s*

Jeg tar det som et kompliment å avvike meget fra betegnelsen harry, men stiller meg noe tvilende til at jeg har gjordt meg fortjent til plassen på den motsatte enden av harry på harryskalaen. Jeg blir nok bare en aspirant i beste fall, i slikt selskap... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, så lenge man faktisk vet å styre seg, er det jo bare å "forse" i vei, men gjør man det ikke, bør man avstå. Fest blir det jo uansett. :-)

Den som aller minst av alle pleier å klare å styre seg er brudgommen (og kanskje meg..), men siden han ikke får være med på forspielet og jeg vet at jeg denne dagen vil klare å styre meg (i hvertfall til etter middagen..) så bør det gå greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhhh¨..en trykkleif m.a.o.

Åssen klarer du å lage småconaner med en sånn liten sak?

Jeg koser med meg selv, så pøter jeg den inn med tomlene akkurat når den første spruten kommer, og holder den helt i ro. Siden har jeg gjordt knipeøvelsene mine samvittighetsfullt, har jeg usedvanlig høyt trykk på ejakulasjonen, og kompenserer på den måten.

De har faktisk ringt fra Kjeller fra tid til annen, da det gjør utslag på Richters skala..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koser med meg selv, så pøter jeg den inn med tomlene akkurat når den første spruten kommer, og holder den helt i ro. Siden har jeg gjordt knipeøvelsene mine samvittighetsfullt, har jeg usedvanlig høyt trykk på ejakulasjonen, og kompenserer på den måten.

De har faktisk ringt fra Kjeller fra tid til annen, da det gjør utslag på Richters skala..

Det tipset burde du publisere videre til alle menn med små snurrebasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tipset burde du publisere videre til alle menn med små snurrebasser.

Det er jo allerede gjordt gjennom publiseringen på dette forum. Likefullt har jeg litt komplekser, og har gått til anskaffelse av penisvekter og utviklet "Penis Expander Superhook 2000", for å gå Mikki i næringen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du så opptatt av om det er Harry da Nuffetassen? Det spiller ingen rolle for meg om det er Harry eller Hjørdis i alle fall. Jeg ville tatt det ille opp hvis noen av mine bryllupsgjester fårsa før vielsen og kom i samlet flokk til kirken/rådhuset. Jeg foretrekker edru bryllupsdeltakere og når jeg tenker etter så vet jeg jo at enkelte jeg kjenner (nevner selvfølgelig ikke navn) har en tendens til å bli uartikulerte og begynner å søle etter litt flytende så - nei takk.

Tørr og blid til bryllup er å "fåretrekke" *s*

Du får drekke fra deg et par kvelder før lille venn ;o) og komme velkledd og nykter til bryllup. Det heter respekt det skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du så opptatt av om det er Harry da Nuffetassen? Det spiller ingen rolle for meg om det er Harry eller Hjørdis i alle fall. Jeg ville tatt det ille opp hvis noen av mine bryllupsgjester fårsa før vielsen og kom i samlet flokk til kirken/rådhuset. Jeg foretrekker edru bryllupsdeltakere og når jeg tenker etter så vet jeg jo at enkelte jeg kjenner (nevner selvfølgelig ikke navn) har en tendens til å bli uartikulerte og begynner å søle etter litt flytende så - nei takk.

Tørr og blid til bryllup er å "fåretrekke" *s*

Du får drekke fra deg et par kvelder før lille venn ;o) og komme velkledd og nykter til bryllup. Det heter respekt det skjønner du.

Men du vet, det er jo direkte respektløst og skulle takke nei til en frokost hos en kompis? Og byr han på øl så er det jo ikke direkte hyggelig mot verten og takke nei. Dessuten kommer vi jo nyktere, det blir jo bare litt øl for å svelge ned frokosten. Vi drikker selvsagt ikke for å bli uartikulerte.

Dessuten skal man ikke skylde på alkoholinntaket til de folkene du kjenner (uten at jeg heller nevner navn..) for det de blir sølt på, når det er en viss gammel dame (ei navn her heller.) som står for sølinga :)

Neida.. vi skal nok være så dannede så, i hvertfall til middagen starter :)

Hmmm registrerer nå at vielsen er klokken 13.00 mens matinntaket ikke starter før ved 16.00 tiden. Hvis bryllupet da tar ca 30 min og gratulasjonene i etterkant også tar ca 20 min, så blir det to timer og 10 min venting + at man vel alltid bør ta med minst 30 minutters høflig forsentkomming.

Det tar 5 min å gå fra kirken til pubben, og 5 min med taxi fra pubben til middagsstedet - ergo snakker vi om 2,5 timers øl-inntak før middagen.

Men før middagen sier Lion at det er helt greit, og er det noen jeg stoler på, så er det nettopp Lion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde drept deg hvis du hadde festa før du kom i mitt bryllup :)

Jasså, skal du gifte deg? :)

Men du, vi snakker jo ikke om festing. Bare en sammenkomst slik at samtlige dytter i seg en felles frokost, flekker nedpå et par-tre øl, og drar samlet til kirken.

Kanskje det hadde vært bedre om vi gikk for litt (alter) vin? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, skal du gifte deg? :)

Men du, vi snakker jo ikke om festing. Bare en sammenkomst slik at samtlige dytter i seg en felles frokost, flekker nedpå et par-tre øl, og drar samlet til kirken.

Kanskje det hadde vært bedre om vi gikk for litt (alter) vin? :)

Nei, jeg skal ikke gifte meg, jeg skal aldri gifte meg - og du får ihvertfall ikke komme :)

Mat og et par øl går selvfølgelig bra. Men ikke snøvling eller blanke øyne - så fremt ikke de blanke øynene kommer av kikking på pupper og lår. Det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg skal ikke gifte meg, jeg skal aldri gifte meg - og du får ihvertfall ikke komme :)

Mat og et par øl går selvfølgelig bra. Men ikke snøvling eller blanke øyne - så fremt ikke de blanke øynene kommer av kikking på pupper og lår. Det går.

Ja, det er klart. Men snøvling som følge av kikking på damene som kommer i sine flotte kostymer, det skjer helt uavhengig av alkoholinntaket :)

Jeg har egentlig mest lyst til å dra i bryllupet til Prinsesse Madeleine, da helst ved hennes side. Tror kanskje jeg bør legge turen litt oftere innom Svinesund enn hva som har blitt praktisert den senere tiden. 2 ganger i året er lissom ikke nok - jeg har trossalt ikke møtt henne der enda, og for å bli konge av Sverige bør jeg vel snart treffet på henne.

Vi snakker selvsagt bare om 2-3 øl, dessuten er jeg av den typen som du aldri kan se på at er full selv om jeg hadde vært det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...