Gå til innhold

Er det harry...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Gjest Joppe

Her er eit hus

her er ei dør

vindauge

1 2 3 4

så bankar vi på

kva kjem nå?

LEIKESTOVE!

Vibeke & Sæther, he he..

***HYL****

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    39

  • conan

    10

  • Zirine

    9

  • Lionn

    9

Mest aktive i denne tråden

*Fornøyd*

Jeg er veldig lite fornøyd.. tapte en hundrings på - tro det eller ei - at møkkalaget over noen møkkalag, USA skulle banke Portugal.

Er det virkelig mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg er veldig lite fornøyd.. tapte en hundrings på - tro det eller ei - at møkkalaget over noen møkkalag, USA skulle banke Portugal.

Er det virkelig mulig...

*HYYYYL*

Har jeg misforstått noe her?! Skulle ikke den kampen bare sendes på Canal Digital???? Herregud, må sjekke ut reprisen! :-/

Portugal tapte altså? Faen, holdt en knapp på dem jeg også, ganske stor knapp. Har ikke spilt på oddsen riktignok, men jeg liker dem bedre enn USA.

*iler for å sjekke tv-programmet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*HYYYYL*

Har jeg misforstått noe her?! Skulle ikke den kampen bare sendes på Canal Digital???? Herregud, må sjekke ut reprisen! :-/

Portugal tapte altså? Faen, holdt en knapp på dem jeg også, ganske stor knapp. Har ikke spilt på oddsen riktignok, men jeg liker dem bedre enn USA.

*iler for å sjekke tv-programmet*

Kampen gikk på Dansk TV 2 :)

USA ledet 3-0, utrolig nok litt ut i første omgang.

Det må være ille å være Portugiser og outsider til VM-gullet, når man taper mot et av VMs desidert dårligste lag..

Jaja... jeg tror jeg må spille litt på Tysklandskampen, for å ta igjen det tapte... Ligger plutselig med 100 kroner i minus på Unibet, og det kan vi ikke ha noe av!

Men jeg er litt usikker på den kampen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Kampen gikk på Dansk TV 2 :)

USA ledet 3-0, utrolig nok litt ut i første omgang.

Det må være ille å være Portugiser og outsider til VM-gullet, når man taper mot et av VMs desidert dårligste lag..

Jaja... jeg tror jeg må spille litt på Tysklandskampen, for å ta igjen det tapte... Ligger plutselig med 100 kroner i minus på Unibet, og det kan vi ikke ha noe av!

Men jeg er litt usikker på den kampen...

Har ikke de danske kanalene. :-( Fikk helt angst her jeg, vettu, trodde jeg hadde surra med tidene.

Gratulerer med dekoder forresten! ;-)

Nå er jeg klar til å se Irland knuse alle Heinz Gûnter Heinrichene unter in die støvlen. So kan de seine secken pakken und heimat zu der helsikens landen dragen. Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke de danske kanalene. :-( Fikk helt angst her jeg, vettu, trodde jeg hadde surra med tidene.

Gratulerer med dekoder forresten! ;-)

Nå er jeg klar til å se Irland knuse alle Heinz Gûnter Heinrichene unter in die støvlen. So kan de seine secken pakken und heimat zu der helsikens landen dragen. Ja.

Du tar så feil så feil... Nå har jeg nettopp satset en ny 100-lapp på at tyskerne drar hjem denne seieren, og ved å ta med en 110 % sikker kamp på bongen (kamerun mot Saudi Arabia - slakteoffer nummer 1 i dette VM), i morgen, så er jeg i det minste igjen oppe på overskudd!

:)

Hvis Irland vinner, og jeg droppet oddsen deres som er på hele 4.70, så blir jeg mektig irritert!!!

Uansett.. Irland uten Keane er som Norge uten 17 mai, det går ikke rundt.

Nå skal jeg kose med med (forhåpentligvis) god fotball og solo på randen av frysepunktet, etter at den har stått et par timer i frysa. Dette blir bra! :)

Jeg koser meg nå. Ingen vakter før om noen dager, god fotball i dag og i morgen, og på Fredag tenkte jeg å stikke inn på Rockefeller for å se på England - Argentina, på storsjerm, med øl, før jeg skal på fest på kvelden :)

Har Oslo-ærend, så den kampen passer meg perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...