Lynx Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Vi har tenkt å kjøpe mobiltelefon til bursdagen til eldstegutten, men vil selvsagt ikke betale mer enn høyst nødvendig for den. Samtidig innser jeg at han må ha kontantkort, og da er det plutselig ganske dyrt med telefon. Han ønsker seg en Nokia 3310, og det synes jeg er greit. Nå har jeg sett litt på kelkoo, og funnet en telefon som koster litt over 1000 kroner inkl. frakt, men da forutsetter det nytegning eller videreføring av telenor-abbonnement. Mannen min har "vanlig" telenor-privat, så nå lurer jeg på om han kan kjøpe den nye telefonen og videreføre det abonnementet han allerede har, mens vi kjøper et telenor-kontant abonnement til guttungen og bruker det på den nye telefonen i stedet. Det står i vilkårene at det kun kan brukes telenor SIM-kort i telefonen pga operatørlås, men går det da an med telenor-kontant? Dette er det sikkert mange av dere som har greie på, så jeg håper og venter på svar! Takker på forhånd! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57329-operat%C3%B8rl%C3%A5s-mm/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.