Gå til innhold

gyrken er utestengt


Lionn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    22

  • favn

    7

  • naiv

    5

  • Solsikke

    4

Mest aktive i denne tråden

Er du også ofte utestengt?

Ja rett som det er, i dag var til og med hele telefonlinja død i tre timer, så de går hardere og hardere til verks !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja rett som det er, i dag var til og med hele telefonlinja død i tre timer, så de går hardere og hardere til verks !

Det er både rett og riktig. Du har jo blitt en bølle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja rett som det er, i dag var til og med hele telefonlinja død i tre timer, så de går hardere og hardere til verks !

Jøssenavn....dol har jaggu fått mye makt etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei gyrken kan vel ikke være utestengt? Må være feil en plass.

Eller foresten så fisefin webmaster er blitt i det siste så skulle ingenting forundre meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hender meg også! Men at det skulle ha noe med utestengning å gjøre, har ikke falt meg inn...

Er du sikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hender meg også! Men at det skulle ha noe med utestengning å gjøre, har ikke falt meg inn...

Er du sikker?

Jeg gir nå vel meg en god faen. gyrken tror det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er både rett og riktig. Du har jo blitt en bølle..

Pst ! Bare "liksom" bølle, og det var etter sterkt press fra oppvigleren Gyrken (DOL`s svar på Stein Lillevolden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei gyrken kan vel ikke være utestengt? Må være feil en plass.

Eller foresten så fisefin webmaster er blitt i det siste så skulle ingenting forundre meg.

Du har jo et poeng da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøssenavn....dol har jaggu fått mye makt etterhvert.

Du skal ikkje se bort i fra att de har direkte adgang til bankkontoene våres også, min har i hvertfall vært misstenkelig tom de siste månedene !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har jo et poeng da.

Ja klart jeg har et poeng. Den holdningen webmaster har vist i det siste er fisefin.

*rister på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster, tilsyn

Hun er ikke utestengt, da ville hun ikke fått den feilmeldingen.

Hun bør sjekke at alle innstillingene i nettleseren er korrekte, slette temp files, history og cookies. Sjekk at nettleseren er satt til å godta cookies, ta en restart av nettleseren og evnt. maskinen også.

Herfra kan hun sjekke at passordet er riktig:

http://forum.doktoronline.no/udb/urecover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke utestengt, da ville hun ikke fått den feilmeldingen.

Hun bør sjekke at alle innstillingene i nettleseren er korrekte, slette temp files, history og cookies. Sjekk at nettleseren er satt til å godta cookies, ta en restart av nettleseren og evnt. maskinen også.

Herfra kan hun sjekke at passordet er riktig:

http://forum.doktoronline.no/udb/urecover

Du synes ikke det var litt mye å be gyrken om? Husk at hun er en enkel sjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke utestengt, da ville hun ikke fått den feilmeldingen.

Hun bør sjekke at alle innstillingene i nettleseren er korrekte, slette temp files, history og cookies. Sjekk at nettleseren er satt til å godta cookies, ta en restart av nettleseren og evnt. maskinen også.

Herfra kan hun sjekke at passordet er riktig:

http://forum.doktoronline.no/udb/urecover

Duu... hva skal jeg egentlig gjøre for å bli utestengt? Er så slem jeg klarer, men det hjelper ikke det spøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duu... hva skal jeg egentlig gjøre for å bli utestengt? Er så slem jeg klarer, men det hjelper ikke det spøtt.

Jeg har noen formuleringer du kan få låne, men jeg må få dem tilbake når du er ferdig, ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duu... hva skal jeg egentlig gjøre for å bli utestengt? Er så slem jeg klarer, men det hjelper ikke det spøtt.

Du får ty til litt bannskap:o) Da får du i alle fall innleggene dine slettet og om du banner nok blir du sikkert utestengt:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duu... hva skal jeg egentlig gjøre for å bli utestengt? Er så slem jeg klarer, men det hjelper ikke det spøtt.

Jeg har heller ingen ting på rullebladet mitt :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...