Gå til innhold

gyrken er utestengt


Lionn

Anbefalte innlegg

Jeg har heller ingen ting på rullebladet mitt :-(

Tragisk ikke sant? Jeg mener, jeg prøver _virkelig_ å være slem, men føler mest at det blir litt sånn 'åhh, du er så søt når du er sint'. Nå må jeg bare få det ut: Søren klype.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    22

  • favn

    7

  • naiv

    5

  • Solsikke

    4

Mest aktive i denne tråden

Du får ty til litt bannskap:o) Da får du i alle fall innleggene dine slettet og om du banner nok blir du sikkert utestengt:o)

Sier du det? Har noen greier på lager, men de glosene der er til bruk i den ytterste nød og akutte krisesituasjoner. Takk for tipset, likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen formuleringer du kan få låne, men jeg må få dem tilbake når du er ferdig, ok?

Høres knall ut. Leverer tilbake, klart det. *gledegrue seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du det? Har noen greier på lager, men de glosene der er til bruk i den ytterste nød og akutte krisesituasjoner. Takk for tipset, likevel.

Du får ta de i bruk om du vil bli utestengt da:o)

Fan og hælvete er i alle fall ord som medfører sletting av innlegg. I alle fall enkelte ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singularity

Eneste måte å fastslå om hun er utestengt på er vel å prøve å få tilsendt passordet slik webmaster foreslo. Da vil man få beskjed hvis det er utestengt, og passordet tilsendt hvis det ikke er det.

Denne prosedyren medfører nok ikke noen setting av cookies e.l. som kan bli rotet til av feil lokalt hos brukeren - dermed må det evt. være DOL sin server som er totalt rotet til om man skal få en feilmelding på samme måte som om man er utestengt uten at man faktisk er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le litt, gitt. Hver gang noen av de faste her blir utestengt så er en av de andre kjappe til å skrive inn her. *s*

Når det er sagt, så ville det vært ganske uforståelig om gyrken ble utestengt da. Hun er jo så snill og grei atte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste måte å fastslå om hun er utestengt på er vel å prøve å få tilsendt passordet slik webmaster foreslo. Da vil man få beskjed hvis det er utestengt, og passordet tilsendt hvis det ikke er det.

Denne prosedyren medfører nok ikke noen setting av cookies e.l. som kan bli rotet til av feil lokalt hos brukeren - dermed må det evt. være DOL sin server som er totalt rotet til om man skal få en feilmelding på samme måte som om man er utestengt uten at man faktisk er det.

Jeg skal bringe beskjeden videre til den utestengte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le litt, gitt. Hver gang noen av de faste her blir utestengt så er en av de andre kjappe til å skrive inn her. *s*

Når det er sagt, så ville det vært ganske uforståelig om gyrken ble utestengt da. Hun er jo så snill og grei atte :)

"Må le litt, gitt. Hver gang noen av de faste her blir utestengt så er en av de andre kjappe til å skrive inn her. *s* "

Grunnen til det er at de som blir utestengt truer oss gjenlevende til å ile fortere enn beina kan bære oss inn på webbisforum.

"Når det er sagt, så ville det vært ganske uforståelig om gyrken ble utestengt da. Hun er jo så snill og grei atte :)"

Skinnet bedrar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duu... hva skal jeg egentlig gjøre for å bli utestengt? Er så slem jeg klarer, men det hjelper ikke det spøtt.

Tips: Et sikkert triks er å skjelle ut webmaster på det groveste. Da kan du se fremtiden lyst i møte som favnn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke utestengt, da ville hun ikke fått den feilmeldingen.

Hun bør sjekke at alle innstillingene i nettleseren er korrekte, slette temp files, history og cookies. Sjekk at nettleseren er satt til å godta cookies, ta en restart av nettleseren og evnt. maskinen også.

Herfra kan hun sjekke at passordet er riktig:

http://forum.doktoronline.no/udb/urecover

Webmaster:

Sletting av temp. files og cookies har jeg grepet på. Men history?? Nei. Kan du hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips: Et sikkert triks er å skjelle ut webmaster på det groveste. Da kan du se fremtiden lyst i møte som favnn.

Holder det med å si dumming, eller må det sterkere saker til?

Kom gjerne med et eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder det med å si dumming, eller må det sterkere saker til?

Kom gjerne med et eksempel.

Dumming?????

Selvsagt holder ikke det.

Du bør helst beskylde webbis for å ha utført de groveste handlinger, samtidig som du krydrer innlegget ditt med diverse bannskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumming?????

Selvsagt holder ikke det.

Du bør helst beskylde webbis for å ha utført de groveste handlinger, samtidig som du krydrer innlegget ditt med diverse bannskap.

Jammen...hvordan da, "frekksempel" ?

*venter på at Lionn skal si det*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er ikke utestengt, da ville hun ikke fått den feilmeldingen.

Hun bør sjekke at alle innstillingene i nettleseren er korrekte, slette temp files, history og cookies. Sjekk at nettleseren er satt til å godta cookies, ta en restart av nettleseren og evnt. maskinen også.

Herfra kan hun sjekke at passordet er riktig:

http://forum.doktoronline.no/udb/urecover

Thanx! Jeg trodde nå heller ikke at jeg var utestengt på ordentlig, men Lionn har det nå med å ta i litt kraftig... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen...hvordan da, "frekksempel" ?

*venter på at Lionn skal si det*

Ikke vær så pinglette. Prøv selv. Jeg vet du kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanx! Jeg trodde nå heller ikke at jeg var utestengt på ordentlig, men Lionn har det nå med å ta i litt kraftig... :-)

Jeg skrev bare akkurat det du siterte at jeg skulle si.

Slår på senere. Jeg har like store problemer med legging av unger, som du har med å få unger til å spise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeei....

*dulter Lionn fremover mot webmaster*

Det fører jo bare til at jeg blir utestengt nok en gang. Been there.done that!! Nå er det din tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Webmaster:

Sletting av temp. files og cookies har jeg grepet på. Men history?? Nei. Kan du hjelpe?

I nettleseren klikker du på verktøymenyen (Tools) og velger Internet Options. På det første fanekortet (General) har du tre hovedavsnitt; du kan sette startside, slette temp. filer og du kan redigere settingen for History. "Clear History" gjør susen - vær klar over at det også tar vekk markeringene på de innleggene du har lest f.eks. her på DOL, så ikke sjokket blir for stort når du åpner Svar til meg og ser alle de tilsynelatende uleste replikkene.. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I nettleseren klikker du på verktøymenyen (Tools) og velger Internet Options. På det første fanekortet (General) har du tre hovedavsnitt; du kan sette startside, slette temp. filer og du kan redigere settingen for History. "Clear History" gjør susen - vær klar over at det også tar vekk markeringene på de innleggene du har lest f.eks. her på DOL, så ikke sjokket blir for stort når du åpner Svar til meg og ser alle de tilsynelatende uleste replikkene.. ;o)

Hehe, da gjør jeg jo det der hver dag, bortsett fra at jeg klikker på Slett logg. Hoi, den varmen, gitt...

Takk uansett, snille birdie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...