Solsikke Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Enten i butikk eller på kontor. Når jeg begynner jobbsøkingen melder jeg meg inn i Handel og kontor igjen, slik at jeg får tariff. Hva kan jeg forvente å tjene i månden? 0 Siter
Solsikke Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Skrevet 7. juni 2002 njaei - ca. 20.000 brutto? Hva? Er det virkelig så mye? Jeg tenker på en nyansatt fersking jeg:o) Har ikke noe utdannelse å skryte av og ikke noe særlig ny erfaring heller. 0 Siter
flisa Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Hva? Er det virkelig så mye? Jeg tenker på en nyansatt fersking jeg:o) Har ikke noe utdannelse å skryte av og ikke noe særlig ny erfaring heller. tja, skal vi si 14000 da! :-) 0 Siter
Solsikke Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Skrevet 7. juni 2002 tja, skal vi si 14000 da! :-) det hørtes rettere ut ja:)Selv om det var veldig lite:( Vil jo ikke ha så mye igjen da etter at skatten og sfoen er betalt. 0 Siter
Gjest himmel og jord Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Jøjemeg, her er det så store forskjeller at det er umulig å si. Kontor er ikke bare kontor, vet du ! :-) Jeg jobber på kontor, og tjener 281.000,- brutto i året (før årets lønnsoppgjør). 0 Siter
Solsikke Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Skrevet 7. juni 2002 Jøjemeg, her er det så store forskjeller at det er umulig å si. Kontor er ikke bare kontor, vet du ! :-) Jeg jobber på kontor, og tjener 281.000,- brutto i året (før årets lønnsoppgjør). Da har du sikkert en tittel bak stillingen din regner jeg med. Jeg tror ikke jeg i dag kan gå inn i en sekretærstilling selv om jeg tidligere har jobbet som det. Regner med at jeg kan få en stilling som kontormedarbeider eller resepsjonist. 0 Siter
fresja Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Hva? Er det virkelig så mye? Jeg tenker på en nyansatt fersking jeg:o) Har ikke noe utdannelse å skryte av og ikke noe særlig ny erfaring heller. Ute på landsbygda har kontoransatte mye lavere lønn i f.eks Oslo dessverre.... Hos oss har sækretærene litt over 20.000 i måneden, tror jeg; det er med full ansiennitet og minst 10 år i bedriften. Vi har forresten nesten ikke sekretærer lenger, alle skriver jo selv nå. Noen kontormedarbeidere var lønnet over noen under sekretær. I dag har de fleste andre titler. 0 Siter
Gjest sevenup Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Søk hos seriøse firma med godt rykte / god økonomi. Det er bedre betalt i private enn offentlige som oftest. Tipper en plass mellom 17'-20' avhengig av arb.oppgaver og bedrift. Hvorfor kan du ikke søke sekretær-stilling da ? Du må ha tro på deg selv :-) Lykke til ! 0 Siter
Solsikke Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Skrevet 7. juni 2002 Søk hos seriøse firma med godt rykte / god økonomi. Det er bedre betalt i private enn offentlige som oftest. Tipper en plass mellom 17'-20' avhengig av arb.oppgaver og bedrift. Hvorfor kan du ikke søke sekretær-stilling da ? Du må ha tro på deg selv :-) Lykke til ! Fordi jeg ikke har utdanningen som trenges. Og jeg er heller ikke noen kløper i rettskriving. Men jeg kan touch metoden og skriver relativt fort, når jeg vil da:o) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Hvis du har fagbrev i handel og kontor får du 120 kroner timen når du jobber i butikk. (etter årets lønnsoppgjør) Fagbrevet betaler ofte bedriften for at du skal få... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.