Gå til innhold

På an igjen...


Gjest Lindaen

Anbefalte innlegg

Gjest Lindaen

Ja nå begynner det igjen..

Har fått ny innkallelse til rettsak. Den skal være 13.nov og vare i en uke..Blir den utsatt en gang til kommer jeg til å nekte å møte. Jeg takler ikke mer venting.

Uka før rettsaken skal jeg ha muntlig eksamen på skolen. Vet ikke helt om jeg kommer til å ha konsentrasjon om den i hele tatt....

Og i kveld fikk jeg telefon fra en kamerat om at jeg måtte lese i avisen. Jeg lette på internett og fant ut at det sto om min sak i avisen..Når jeg ser det på trykk slik, føler jeg hele verden raser. Ikke skriver de sannheten heller...

Har bare et eneste rot i hodet mitt nå..Vet ikke hva jeg føler eller hvor jeg skal begynne. Orker ingenting lenger.

Håper jeg bare er glad når det er over og at livet mitt kan ta til igjen.....Savner den jeg engang var.

Dette ble bare vas..Nå er jeg trett og lei.

Takk til de som lytter og støtter ivertfall.

Godnatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter også på rettsak.Den evige ventinga tar jo knekken på oss.Venter på brev fra politiet,men ikke pokker,det kommer jo aldri.

Håper din sak ikke blir utsatt flere ganger.

Jeg har enda ikke fått min sak i avisa,men fyy,som jeg gruer meg.Da kan alle lese,og alle kan finne ut hvem det gjelder.Min verden raser nok litt da,men jeg har bestemt meg.Jeg skal ikke la mef knekke,og det skal ikke du heller.

Masse støttetanker fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Lind@en!

Ja, så er det på an igjen. Skjønner godt at du gruer deg. Du vet at du kan få snakke med noen i DIXI som har vært igjennom dette. Det har du et stående tilbud om, og det gjelder like mye nå som i vår.

Et godt råd er å ikke lese det avisene skrive om saken. Journalister har en FABELAKTIG evne til å forvrenge og omskrive. Skulle ikke tro de forstod at det var levende mennesker det handlet om, slik som de skriver innimellom! Du bare sårer deg selv ved å lese det, og gruble på hva andre tenker når de leser det. Hev deg over det, forsøk å la være!

Håper du skriver innlegg her i tiden fremover mot rettssaken. Her er det mange som bryr seg og som kommer med oppmuntrende kommentarer og hilsener. Bruk dette forumet til å få ut frustrasjonen - det tror jeg vil gjøre deg godt og gi deg litt tørst på veien!!

Vær modig!

Tenker på deg i tiden fremover!

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...