Gå til innhold

Dillemma


Gjest Lille snille???

Anbefalte innlegg

Gjest Lille snille???

Jeg skulle egentlig begynt på Høyskole nå til høsten. Men siden lille søsteren til min beste venninne fikk leukemi i vår så har jeg valgt å bli i hjembyen min ett år til. Dersom den lille jenta får noen form for tilbake slag vil jeg være der for min venninne. Som jeg har prøvd så godt jeg kan til nå da hun fikk store problemer med å takle hverdagen etter at de fikk vite om sykdomen. Jeg synes det ville være grusomt å ikke kunne være der for henne dersom noe skulle skje i løpet av dette dette året. )Jeg håper o ber om at det hele er bortkastet, at alt går bra.)

Men dillemmaet ligger i det at jeg ikke har fortalt henne, hvorfor jeg ikke reiser som planlagt (vi skal studere i samme byen fra neste høst). Og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, jeg føler jeg fører henne bak lyset ved og ikke fortelle det, samtidig som jeg vet at hun vil føle seg ille til mote dersom jeg forteller det.

Hva mener dere jeg bør gjøre????

Er det noen som vet hvor vanlig det er med komplikasjoner, ved denne sykdommen. Hun har den mildeste formen for leukemi, har foreløpig hatt minimale bivirkninger etter behandlingene, og er nettopp fylt 4 år.

Takker for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Kjære -Lille snille???

Det er fint at man stiller opp på denne måten for venner,og jeg synes ikke det ville være noe galt av deg å fortelle henne dette.Antagelig ville du syntes det var fint hvis hun gjorde det samme for deg.

Det er flere typer leukemi,slik at det er vanskelig å gi noe eksakt svar på det spørsmålet, men svært mange blir bra,selv om usikkerheten kan være til stede en lang periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...