Gå til innhold

Hva skjer med folk på dol? Mister de dømmekraften?


avil

Anbefalte innlegg

Nå er det altså en rekke mennesker som har uttalt seg på foreldreforum om navnet Edith - "man kan lure på om du har drukket veldig mye, eller om du bare prøver å ha det litt gøy" "stygt" "nei" "uff" var de typiske reaksjonene.

Hva er det med folk? Dårlig smak? Akutt realitetsbrist? Kognitiv svikt?

Jeg er i villrede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    21

  • avil

    15

  • Ulv I Faarikaal

    12

  • Babette

    9

Mest aktive i denne tråden

Gjest Rusle

Har ikke lest den tråden. Vi har alle vår oppfatning av hvert enkelt navn.

Når noen spør om hva de synes om det og det navnet, så må de vente ærlige svar. Ellers er det vel ingen grunn til å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest den tråden. Vi har alle vår oppfatning av hvert enkelt navn.

Når noen spør om hva de synes om det og det navnet, så må de vente ærlige svar. Ellers er det vel ingen grunn til å spørre.

Det var ikke meg som spurte. Det ville jeg aldri gjort, jeg mener, det er da opplagt at Edith er et pent navn. Når noen likevel spør, sånn for moro skyld, blir man jo målløs over reaksjonene.

MÅLLØS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke meg som spurte. Det ville jeg aldri gjort, jeg mener, det er da opplagt at Edith er et pent navn. Når noen likevel spør, sånn for moro skyld, blir man jo målløs over reaksjonene.

MÅLLØS!

*flirer* På hugget idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk har vel bare svart ærlig, som du kan se av svarene så var de ganske varierte på de andre navnene!

Cider er ikke alkoholfritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cider er ikke alkoholfritt.

Det var jeg ikke klar over, vel da har jeg kjøpt alkohol til min sønn lenge før han var gammel nok! Hva gjør dette egentlig i denne tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg ikke klar over, vel da har jeg kjøpt alkohol til min sønn lenge før han var gammel nok! Hva gjør dette egentlig i denne tråden?

Nei, si det. Nå maa det ikke noedvendigvis vaere alkohol i cider, men svaert ofte er det det. I det minste litt. Handler du paa taxfree i skandinavia, faar du cider med samme prosenten som oel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, si det. Nå maa det ikke noedvendigvis vaere alkohol i cider, men svaert ofte er det det. I det minste litt. Handler du paa taxfree i skandinavia, faar du cider med samme prosenten som oel.

Jeg skal jammen sjekke neste gang jeg er i butikken hvis jeg husker på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke meg som spurte. Det ville jeg aldri gjort, jeg mener, det er da opplagt at Edith er et pent navn. Når noen likevel spør, sånn for moro skyld, blir man jo målløs over reaksjonene.

MÅLLØS!

Kanskje det er du som har dårlig smak? Jeg synes ikke det er opplagt at Edith er et pent navn, _jeg_ synes det er grusomt. Men man må da få kalle barna sine for det man vil, og du bør vel bli litt mindre hårsår g godta at ikke alle synes det samme som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Eg vil berre du skal vite at her støttar eg deg fullt ut på generelt grunnlag, var sååååå skuffa over alle dei ondskapsfulle kommentarane.

Men du veit, enkelte har aldri hatt verken smak eller dømekraft. Eg tør ikkje tenke på kva dei kallar barna sine. Ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Heter du Edith?

Jeg heter Kurt-Kåre-Johnny-Bjørn og er fornøyd med det.

File Edit View Favorites Tools Help

Alltid lurt på hvem denne Edit var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Kurt-Kåre-Johnny-Bjørn og er fornøyd med det.

File Edit View Favorites Tools Help

Alltid lurt på hvem denne Edit var.

Jeg vet om en Kurt Kåre Johnny i RL. Utrolig, men sant. Men jeg tror ikke han heter Bjørn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Kurt-Kåre-Johnny-Bjørn og er fornøyd med det.

File Edit View Favorites Tools Help

Alltid lurt på hvem denne Edit var.

Barskt navn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vil berre du skal vite at her støttar eg deg fullt ut på generelt grunnlag, var sååååå skuffa over alle dei ondskapsfulle kommentarane.

Men du veit, enkelte har aldri hatt verken smak eller dømekraft. Eg tør ikkje tenke på kva dei kallar barna sine. Ha!

Hvor er alle de der ondskapsfulle komentarene da? SDD kunne ha styrt seg men ellers? Jeg for min del svarte bare helt ærlig på spørsmål og jeg regner med at det som er vitsen når noen spør. Det hadde jo blitt kjedelig hvis alle skulle like de samme navnene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Hvor er alle de der ondskapsfulle komentarene da? SDD kunne ha styrt seg men ellers? Jeg for min del svarte bare helt ærlig på spørsmål og jeg regner med at det som er vitsen når noen spør. Det hadde jo blitt kjedelig hvis alle skulle like de samme navnene!

Eg trur avil var litt morsom, eg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg vet om en Kurt Kåre Johnny i RL. Utrolig, men sant. Men jeg tror ikke han heter Bjørn også.

Verden er ikke stor nei. Jeg sa til naboen at jag har en bror, og det hadde han også !! Var ikke det rart ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...