Gå til innhold

Hva skjer med folk på dol? Mister de dømmekraften?


avil

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Du da? Tipper du heter Tools i virkeligheten. Det der Kåre Johnny greiene kjøper jeg ikke.

*hvis du får se min, vil jeg se din*

Epostadresse fins et annet sted her i tråden. Jeg er ganske synlig på internett med et utall steder, kroker og kriker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    21

  • avil

    15

  • Ulv I Faarikaal

    12

  • Babette

    9

Mest aktive i denne tråden

Styrt meg?

Hva har jeg gjort nå?

Jeg syns bare at noen av kommentarene var ufine, du kunne ha valgt ordene på en penere måte, se her:

" edith - man kan lure på om du har drukket veldig mye, eller om du bare prøver å ha det litt gøy."

" eskild - Helt forjævlig. Han fyren her kommer garantert til å få store øyne, eller kroppen full av tatoveringer. Eskilder gjør sånt. "

"martinius - Igjen: Jeg tror du bør roe ned drikkinga."

"emanuel - Fyttihelvete. "

"Du må jo være riv ruskende gal."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke mitt navn

Hvor er alle de der ondskapsfulle komentarene da? SDD kunne ha styrt seg men ellers? Jeg for min del svarte bare helt ærlig på spørsmål og jeg regner med at det som er vitsen når noen spør. Det hadde jo blitt kjedelig hvis alle skulle like de samme navnene!

Kanskje du burde tenke på de som virkelig heter de navnene som du misliker? Når man ser sitt eget namn står på listen er det vanskelig å la være å se hva andre mener om namnet. Når en da oppdager at flere misliker dette namnet så er det i seg selv ikke noe løft på selvtilliten akkuratt. Noen ganger er det bedre å la være å skrive/snakke fremfor å alltid skulle frem med sin ærlige mening. Jeg kommer i hvertfall aldri til å gi et eneste svar på hva jeg mener om ulike namn som noen spør om. Tenk deg litt om neste gang du svarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns bare at noen av kommentarene var ufine, du kunne ha valgt ordene på en penere måte, se her:

" edith - man kan lure på om du har drukket veldig mye, eller om du bare prøver å ha det litt gøy."

" eskild - Helt forjævlig. Han fyren her kommer garantert til å få store øyne, eller kroppen full av tatoveringer. Eskilder gjør sånt. "

"martinius - Igjen: Jeg tror du bør roe ned drikkinga."

"emanuel - Fyttihelvete. "

"Du må jo være riv ruskende gal."

Hun spurte hva vi syntes om navnene, og da måtte jeg jo bare få lov til å fortelle det...

Det er trossalt ingen normale mennesker som kaller unga sine for de 4 navnene du nevnte over her, og det jeg sa når det gjaldt Eskil var sant.

Sånn ser begge de to jeg vet om som heter Eskild ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du burde tenke på de som virkelig heter de navnene som du misliker? Når man ser sitt eget namn står på listen er det vanskelig å la være å se hva andre mener om namnet. Når en da oppdager at flere misliker dette namnet så er det i seg selv ikke noe løft på selvtilliten akkuratt. Noen ganger er det bedre å la være å skrive/snakke fremfor å alltid skulle frem med sin ærlige mening. Jeg kommer i hvertfall aldri til å gi et eneste svar på hva jeg mener om ulike namn som noen spør om. Tenk deg litt om neste gang du svarer.

Du må jo bare være helt plante. Hvem bryr seg vel om hva andre mener om navnet sitt?

Ærlig talt....

Dessuten er det veldig få som finner sine navn på den lista, for der fantes knapt navn som noen oppegående mennesker ville funnet på å gi sin lille hjerteknuser.

Det er noe seriøst galt med verden når man vurderer å kalle ungen sin for Edith, Martinius, Konstanse med K, og gud vet hva...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun spurte hva vi syntes om navnene, og da måtte jeg jo bare få lov til å fortelle det...

Det er trossalt ingen normale mennesker som kaller unga sine for de 4 navnene du nevnte over her, og det jeg sa når det gjaldt Eskil var sant.

Sånn ser begge de to jeg vet om som heter Eskild ut.

"min" Eskild, er veldig snill, koselig og et ordentlig menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"min" Eskild, er veldig snill, koselig og et ordentlig menneske.

Det er mulig at "din" Eskild er unntaket, men man assosierer ofte navn med mennesker man vet om som heter det, og for min del er ikke Eskild noe jeg kunne kalt en unge.

Selv om jeg selvsagt ikke har noe å utsette på han tattoverte Eskilden. Han er hyggelig og grei han, men med en av norges mest tattoverte kropper :)

I tillegg er for øvrig Eskild et grusomt navn i seg selv, i hvertfall i mine ører - og det var vel egentlig våre meninger dama ville høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig at "din" Eskild er unntaket, men man assosierer ofte navn med mennesker man vet om som heter det, og for min del er ikke Eskild noe jeg kunne kalt en unge.

Selv om jeg selvsagt ikke har noe å utsette på han tattoverte Eskilden. Han er hyggelig og grei han, men med en av norges mest tattoverte kropper :)

I tillegg er for øvrig Eskild et grusomt navn i seg selv, i hvertfall i mine ører - og det var vel egentlig våre meninger dama ville høre.

Jeg kjenner ogsaa en Eskild. Han ser saann ut ogsaa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig at "din" Eskild er unntaket, men man assosierer ofte navn med mennesker man vet om som heter det, og for min del er ikke Eskild noe jeg kunne kalt en unge.

Selv om jeg selvsagt ikke har noe å utsette på han tattoverte Eskilden. Han er hyggelig og grei han, men med en av norges mest tattoverte kropper :)

I tillegg er for øvrig Eskild et grusomt navn i seg selv, i hvertfall i mine ører - og det var vel egentlig våre meninger dama ville høre.

Jeg tror folk kødder litt her. Ingen kan vel bli fornærmet over at vi ikke liker enkelte navn.

Jeg er i alle fall ikke hårsår på det området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ogsaa en Eskild. Han ser saann ut ogsaa.

Nettopp.

Det betyr at hun dama nå har fått tre gode grunner til ikke å kalle fyren for Eskil, og det bør holde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror folk kødder litt her. Ingen kan vel bli fornærmet over at vi ikke liker enkelte navn.

Jeg er i alle fall ikke hårsår på det området.

Nope, det får trossalt være grenser for hva man skal være hårsår i forhold til.

Men man vet jo aldri her på dol. Folk blir jo støtt av de rareste ting, så man skal aldri se bortifra at personen over her faktisk ble riktig så deprimert når han/hun fant navnet sitt på lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp.

Det betyr at hun dama nå har fått tre gode grunner til ikke å kalle fyren for Eskil, og det bør holde.

Hun kan jo kalle han Ronny i stedet for, saa vet vi at han vokser opp (dersom han kommer saa langt) til aa bli en kriminell faen. Enkelte navn former personen, det er jeg hellig overbevist om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun kan jo kalle han Ronny i stedet for, saa vet vi at han vokser opp (dersom han kommer saa langt) til aa bli en kriminell faen. Enkelte navn former personen, det er jeg hellig overbevist om.

Jeg tror det jeg også.

Men, når det gjelder Ronnyèr så kjenner jeg en, og han er ikke kriminell.

Han ene er faktisk veldig hyggelig, og jeg skal i bryllup til han på lørdag.

Men han er nok unntaket som bekrefter regelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det jeg også.

Men, når det gjelder Ronnyèr så kjenner jeg en, og han er ikke kriminell.

Han ene er faktisk veldig hyggelig, og jeg skal i bryllup til han på lørdag.

Men han er nok unntaket som bekrefter regelen.

Trodde rett og slett ikke det var mulig, men, men. Du faar hilse og gratulere fra meg. Jeg har aldri moett en Ronny som har vaert mere enn 50% tilregnelig. Han maa da foelgelig vaere svaert spesiell. Jaevla mange ord med rare bokstaver her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde rett og slett ikke det var mulig, men, men. Du faar hilse og gratulere fra meg. Jeg har aldri moett en Ronny som har vaert mere enn 50% tilregnelig. Han maa da foelgelig vaere svaert spesiell. Jaevla mange ord med rare bokstaver her.

Jeg sa ikke at han var tilregnelig, jeg sa at han var hyggelig.

Det er minst to forskjellige ting.

Utilregnlig er han mer eller mindre stadig vekk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Du må jo bare være helt plante. Hvem bryr seg vel om hva andre mener om navnet sitt?

Ærlig talt....

Dessuten er det veldig få som finner sine navn på den lista, for der fantes knapt navn som noen oppegående mennesker ville funnet på å gi sin lille hjerteknuser.

Det er noe seriøst galt med verden når man vurderer å kalle ungen sin for Edith, Martinius, Konstanse med K, og gud vet hva...

Mennesker er forskjellig. Jeg kjenner folk som har så komplekser for sitt mavn at de gruer seg til å hilse på. Kanskje du skulle begynne å tenke litt på andre som kanskje ikke har gelt likt selvbilde som deg? Synes det er direkte barnslig å hakke ned på andre slik. Du er vel kanskje ikke mere enn 13 år "Sier du det"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ikke at han var tilregnelig, jeg sa at han var hyggelig.

Det er minst to forskjellige ting.

Utilregnlig er han mer eller mindre stadig vekk! :)

hehe, - FAKTISK så har Forsikringsselskapene en oversikt over de mest belastede navn i Norge, - og heter du Ronny, ja DA er du ute og kjøre...hehe, jeg kjenner en som SKIFTA fra Rolf til Ronny jeg, - enda han er grei han! litt rar kanskje`? :-)

Heter du Kari, ja da er du den som har det minst belastede navn i Norge.

Etternavn er også med. Karlsen er ille, for det er ofte en omskriving/fornorsking av Karoli...så om du blir kjent med en som kaller seg Ronny Karlsen, - da bør du holde godt på lommebok og løstenner! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo bare være helt plante. Hvem bryr seg vel om hva andre mener om navnet sitt?

Ærlig talt....

Dessuten er det veldig få som finner sine navn på den lista, for der fantes knapt navn som noen oppegående mennesker ville funnet på å gi sin lille hjerteknuser.

Det er noe seriøst galt med verden når man vurderer å kalle ungen sin for Edith, Martinius, Konstanse med K, og gud vet hva...

ØY! ;0D

Slutt å mobbe Edith! Mormor het Edith og døde da mamma var 10

Har et bilde av henne, FOR en nydelig dame!

Får jeg en datter en gang i verden skal hun oppkalles etter mormor, og hete Erle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØY! ;0D

Slutt å mobbe Edith! Mormor het Edith og døde da mamma var 10

Har et bilde av henne, FOR en nydelig dame!

Får jeg en datter en gang i verden skal hun oppkalles etter mormor, og hete Erle.

Var mormoren din også jøde?

*vurderer å lage klubb*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...