Gå til innhold

Hva skjer med folk på dol? Mister de dømmekraften?


avil

Anbefalte innlegg

Jeg heter Kurt-Kåre-Johnny-Bjørn og er fornøyd med det.

File Edit View Favorites Tools Help

Alltid lurt på hvem denne Edit var.

Ulv er råere. Ikke så rånete.

Edit er Edith Piaff - som kan synge hull i magen på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    21

  • avil

    15

  • Ulv I Faarikaal

    12

  • Babette

    9

Mest aktive i denne tråden

Verden er ikke stor nei. Jeg sa til naboen at jag har en bror, og det hadde han også !! Var ikke det rart ?

Jeg har to. Er du en av dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg har to. Er du en av dem?

Et spørsmål: jeg har en sånn forumianerepostadresse som begynner med faarikaal@.... og så har jeg glemt resten. Vet du/noen resten ? Send meg gjene en epost også, så kanskje jeg viser deg broren min på internett !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Et spørsmål: jeg har en sånn forumianerepostadresse som begynner med faarikaal@.... og så har jeg glemt resten. Vet du/noen resten ? Send meg gjene en epost også, så kanskje jeg viser deg broren min på internett !

[email protected] var det. Takk til laban.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål: jeg har en sånn forumianerepostadresse som begynner med faarikaal@.... og så har jeg glemt resten. Vet du/noen resten ? Send meg gjene en epost også, så kanskje jeg viser deg broren min på internett !

Jeg har ikke din mail-adresse. Den ligger sikkert på den siden flisa har lagt ut med diverse mail-adresser for mange dolere. Jeg har ikke den linken tilgjengelig for øyeblikket.

Eller prøver du å si noe annet...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er alle de der ondskapsfulle komentarene da? SDD kunne ha styrt seg men ellers? Jeg for min del svarte bare helt ærlig på spørsmål og jeg regner med at det som er vitsen når noen spør. Det hadde jo blitt kjedelig hvis alle skulle like de samme navnene!

Styrt meg?

Hva har jeg gjort nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er du som har dårlig smak? Jeg synes ikke det er opplagt at Edith er et pent navn, _jeg_ synes det er grusomt. Men man må da få kalle barna sine for det man vil, og du bør vel bli litt mindre hårsår g godta at ikke alle synes det samme som deg.

Jeg begriper ikke hva du snakker om. Det er da _meg_ som bestemmer hvem som har god og dårlig smak!

Har ikke du også det sånn? Eller har studenttilværelsen gjort deg vaklende og ambivalent (sett det skje før)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden spør du om det?

Det er da fullstendig grepet ut av luften!

;-)

Det virket som du tok det så personlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vil berre du skal vite at her støttar eg deg fullt ut på generelt grunnlag, var sååååå skuffa over alle dei ondskapsfulle kommentarane.

Men du veit, enkelte har aldri hatt verken smak eller dømekraft. Eg tør ikkje tenke på kva dei kallar barna sine. Ha!

Nei, de kaller dem vel ikke fornuftige navn (som mitt og ditt) i hvertfall.

*nikker overbærende*

Det er synd på dem. De andre. Them people.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jeg har ikke din mail-adresse. Den ligger sikkert på den siden flisa har lagt ut med diverse mail-adresser for mange dolere. Jeg har ikke den linken tilgjengelig for øyeblikket.

Eller prøver du å si noe annet...?

Det var bare endelsen etter @ jeg ikke husket eller hadde notert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Kurt-Kåre-Johnny-Bjørn og er fornøyd med det.

File Edit View Favorites Tools Help

Alltid lurt på hvem denne Edit var.

Endelig møtes vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig Edit ?

Du da? Tipper du heter Tools i virkeligheten. Det der Kåre Johnny greiene kjøper jeg ikke.

*hvis du får se min, vil jeg se din*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ulv er råere. Ikke så rånete.

Edit er Edith Piaff - som kan synge hull i magen på meg.

Ulv er ikke så farlig, se epost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...