Gå til innhold

'sukk'


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg trenger en som deg...

-for å føle at jeg er verd noe.

-for å føle meg sterk... og glad.

Jeg trenger en som deg...

-for å finne roen inne i meg.

-for å kunne hvile.

Jeg trenger en som deg...

-for å kunne krype inntil.

-for å kunne elske...

Etter at jeg ble kjent med deg... -er det plutselig blitt så sørgelig å være alene...

Men du... -er en uoppnåelig drøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så vakkert, så lykkelig, så trist og rørende...

Jeg vil bare si at dette burde du gi til den personen dette gjelder. Det burde du!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Den "verdien" du søker, er det kun én person i denne verden som kan gi deg - og det er deg selv. For du ER verdifull allerede, og det kan INGEN noensinne ta fra deg.

"Styrken" du leter etter, har du allerede; du må bare finne den frem og bruke den. Og den styrken som ligger inne i deg er nok til å skremme "fanden på flat mark"! :-) Og "gleden" er det også du som bestemmer over.

"Roen" og "hvile" er ting som kommer når du kontrollerer ditt eget liv. Når du selv bestemmer reglene, og selv setter verdiene. Ikke la NOEN engang forsøke å "ta over" styringen, for de har overhodet INGEN (!!!!) som helst kvalifikasjon til å vite hva som er best for deg. Du må stole på at du vet hva som er best for deg.

Da vil du finne noen å "elske" og "krype inntil", fordi da gjør du det som et likeverdig menneske. Som et menneske i full blomst. Som et menneske som er bevisst sin egen verdi, og som skinner i solen.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...