Zarine Skrevet 15. juni 2002 Skrevet 15. juni 2002 H-mjölk eller kaffe. Lettmjölk kan gå an om ein ikkje har noko betre. 0 Siter
avil Skrevet 15. juni 2002 Skrevet 15. juni 2002 Cola light. Lettbrusen nuller ut kaloriene i sjokoladen? 0 Siter
MsSophie Skrevet 15. juni 2002 Skrevet 15. juni 2002 Lettbrusen nuller ut kaloriene i sjokoladen? Korrekt! Jo mere brus jeg drikker....jo mere sjokolade kan jeg spise. Fikk du hatt deg i natt, eller er mannen som menn flest....har de først sovna, så sover de? 0 Siter
avil Skrevet 15. juni 2002 Skrevet 15. juni 2002 Korrekt! Jo mere brus jeg drikker....jo mere sjokolade kan jeg spise. Fikk du hatt deg i natt, eller er mannen som menn flest....har de først sovna, så sover de? Han sov ikke, men satt i stua med ei science fiction-bok. Som menn flest sa han "kommer øyeblikk" og som småbarnsmødre flest hadde jeg besvimt før han fikk somla seg inn på soverommet.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.