Gå til innhold

Velværegave til svigermor - hvor og hva koster det?

Anbefalte innlegg

Min herlige kjære svigermor har 60 årsdag om noen uker, og i den anledning har vi lyst til å gi henne en "skjemmebortdag". Jeg tenkte på noe sånt som hudpleie, fotpleie etc. Saken er at vi gjerne vil gi henne noe hun ikke har, og som bare hun kan kose seg med. Det fortjener hun, hun er nemlig verdens aller skjønneste mor, bestemor og svigermor. :o)

Svigermor bor på Nesodden, og jobber i Oslo. Derfor hadde det vært fint om stedet for behandlingen fantes i nærheten av en av disse stedene. Er det noen som vet hvor de har slikt, og evt hva det koster? Vi kunne tenkt oss en prisklasse rundt 1000-1500 kroner eller noe sånt. (Man kan vel sikkert kjøpe gavekort på slikt også?)

Alle tips blir mottatt med stor takknemlighet. :o)

Har noen opplevd slike behandlinger selv, så hadde det vært morsomt å høre om erfaringene.

På forhånd tusen takk for svar! :o)

mvh

Fortsetter under...

Lillelurven

Hei!

Jeg er sikker på at din svigermor sette rpris på en slik gave!

Jeg er ikke kjent i Oslo, men ville bare fortelle at jeg og svigermor dro sammen på en slik klinikk. Vi fikk hudpleie og fotpleie, skjemte oss selv bort. Og det var deilig! Selv om fotpleien var god, angret jeg litt på at jeg ikke heller bestillte en større pakke, med full behandling.

Men, så tror jeg ennå at føttene skal holde livet ut;-) Og er heller mer forfengelig!

Egentlig noe man burde unne seg en gang i mnd.

Jeg husker ikke helt prisen, tror det kom på rundt en 1000.- man da handlet jeg noen produkter også...

Jeg er veldig fornøyd med Decleor (husker ikke hvordan det skrives *s*) sine produkter, og var i en salong som benytter seg av disse. De er kostbare, men vel verdt det.

Vet ikke om det var naturens gang, eller disse produktene, men jeg fikk anbefalt en krem, den lysnet og fjernet noen arr jeg hadde fått i ansiktet. Brukte kremen, og tror på den.

Nå går alle pengene til hus og unger....

Vet ikke hvordan din svigermor er, men muligens hadde hun satt pris på følge? Har du anledning til å få fri fra jobben din (fint å lese at du trives), kunne du vel skjemt bort deg selv også litt?

Håper du får tips om gode salonger, med dyktige folk.

Gjest Nelli

Hei!

Har desverre ingen tips når det gjelder salonger, men jeg ville bare si at jeg vet gaven kommer til å slå an:o) Mine besteforeldre har fått lignende gaver de siste årene, noe de har satt veldig stor pris på!! Dessuten er det jo fint å vise at man setter pris på dem, og ikke minst kunne gi dem noe de har nytte av... Er jo ikke alltid like lett å kjøpe noe til noen som har alt fra før:o)

Lykke til:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...