flisa Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Skrevet 17. juni 2002 Nei, det er noe som skurrer et sted. Men du ble da utrolig mamma'ete og 60-talls søt! :-) 0 Siter
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 17. juni 2002 Skrevet 17. juni 2002 http://www.geocities.com/flisa_ja/newhair.htm Er hun gravid på dette bildet, må hun bare være 2 uker på vei. Lag noe bedre da 0 Siter
Lionn Skrevet 17. juni 2002 Skrevet 17. juni 2002 Men du ble da utrolig mamma'ete og 60-talls søt! :-) Ja, det skal jeg ha. 0 Siter
flisa Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Skrevet 17. juni 2002 Er hun gravid på dette bildet, må hun bare være 2 uker på vei. Lag noe bedre da ......det ligger nederst - med kjole på.......du må være tålmodig! 0 Siter
flisa Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Skrevet 17. juni 2002 Her kan du se hve jeg (og flisa) mener, min lerkefugl. Man leker ikke med dynamitt.... Nå har jeg likevel gjort det......skal jeg sende deg det på mail? :-) har du [email protected] ? hehe, så kan du jo selv legge det ut på DOL-galleriet! *s* det ble råtøft! 0 Siter
conan Skrevet 17. juni 2002 Skrevet 17. juni 2002 Nå har jeg likevel gjort det......skal jeg sende deg det på mail? :-) har du [email protected] ? hehe, så kan du jo selv legge det ut på DOL-galleriet! *s* det ble råtøft! Det er riktig adresse ja. Jeg gleder meg som en unge, og der tisset jeg jammen i buksen, også!!! :-D 0 Siter
flisa Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Skrevet 17. juni 2002 Det er riktig adresse ja. Jeg gleder meg som en unge, og der tisset jeg jammen i buksen, også!!! :-D Nå sendte jeg det! 0 Siter
conan Skrevet 17. juni 2002 Skrevet 17. juni 2002 Nå sendte jeg det! Jeg ser du har montert mitt hode på SDDs kropp. Helt klart en fordel for meg, men antakelig også en fornærmelse mot SDD... ;-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.