Gå til innhold

Tråd om kattunger og sultne barn i Afrika?


Suna

Anbefalte innlegg

Så enig med deg Sinna! :-)

Det blir litt som da man var liten; "Spis opp maten din, -husk Biafraungene!"

Men det er også helt klart at en som har "tråkket" i døende barn SELVFØLGELIG engasjerer seg i det. Og gjerne vil vekke oss i all vår overflod. Det hadde sikkert jeg også gjort.

JEG ER IKKE SINNA! Se her :-Þ jeg tegner jo slike viktige fjes-uttrykk.

Ellers er det ikke engasjement der er noe galt med, men å drive en slik ovenfra-og-ned tone med andre som ikke har tråkket i verdens elendighet. Med humor kan du godt komme unna, og du er god til det flisa.

By the way - vil benytte anledningen til å takke for mang en god latter av dine artige innlegg. Mange er fjas (sikkert fordi du tydeligvis har mange du driver intern humor med) - men mye er skikkelig gullkorn.

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    17

  • Suna

    16

  • flisa

    9

  • Solsikke

    5

Mest aktive i denne tråden

Tusen takk for den tilbakemeldingen. Går ut fra at du har fulgt med og ikke bare skriver det, for jeg har sett deg litt innom?

Skal så lite til før dagen plutselig blir litt mer artig. Hekling og campingliv er lissom heller ikke min greie - så da så!

Ha en utrolig utmerket dag!

mvh.

Jeg følger med her . Men jeg har hatt litt for mange diskusjoner med Sør opp gjennom tiden så jeg prøver å holde meg litt tilbake. Ikke alltid jeg klarer det. Dessuten klarer du jo biffen fint alene.

Du får ha en fin dag du også :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...