Gå til innhold

Trenger sårt hjelp!!

Anbefalte innlegg

Gjest Mystero

Heisann....legen på Urinveier hadde ikke mer råd å gi meg, men ba meg spørre her....derfor skriver jeg akuratt det som jeg har postet fra før av der:

Heisann..jeg gir meg ikke, det MÅ være et eller annet som hjelper mot talg kjærtler.....no piller kanskje, som ikke er akuratt for kjønns-organen, men for talg kjærtler generellt!?!?! De profosjonelle her...dere MÅ da ha hørt noe om et eller annet som kan virke litte granne mot talg kjærtler????

jeg gir meg ikke, for dette er noe som plager meg fryktelig, og orker ikke å ha det sånn resten av livet......for det kan fort mistforståes med kjønnsykdom...og uansett hvor mye du forklarer at det er helt ufarlig, er det fortsatt ikke noe pent!dette er en plage for sexlivet...som jeg MÅ få gjort noe med! derfor ber jeg om råd...dere som vet noe som kan hjelpe imot, PLEASE nevn noe =(! Jeg har masse av dem tett i tett på undersiden av penisen, jeg kan klemme på dem så kommer det talg ut av noen..men etter et par dager er det tilbake..men nuppene forblir der, i samme størrelse, får ikke klemt BORT dem! så dem er der, mange og skjemmende....så mer må til , men hva??? dette sliter tungt, og jeg kan nesten si at jeg har depresjoner.......vær så snill og gi meg noen råd her, og gi meg navn på en salve,pille eller HVA som helst...som kan funke bare litt mot talg kjærtler!!!!

Og Anonymos......jeg har sendt deg mail, men har ikke fått no svar =(, setter pris på om jeg kunne få en mail tilbake.......trenger det! takker på forhånd for alle råd eller forslag som kan komme inn.....

Med Vennlig Hilsen Mystero

- Mystero

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60124-trenger-s%C3%A5rt-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er desperat altså.....!

Talgkjertler er NORMALT og NATURLIG!

De kommer av seg selv og forsvinner av seg selv.

Noen har mange og noen har få. Noen har ingen (synlige i alle fall)

Og det ER IKKE noe å gjøre med dem!

Kan du ikke slappe av og slutte å bekymre deg for sånne forbanna bagateller???

Det er snodig, men folk tror visst at det eksisterer en pille eller salve for nær sagt allting. "Hjelp, jeg vil ha større pupper. Hvilken pille kan jeg ta?" "Hjelp, snoppen min er for liten! Hvilken salve kan jeg smøre på sånn at den vokser?"

Det eneste som hjelper mot ditt "problem", er omskjæring. Altså at du kvitter deg med forhuden. Men jeg regner med at du føler deg såpass...æh...tett knyttet til den, at det ikke er aktuelt, uansett hvor desperat du er.

Talgkjertler er til for å smøre og holde "sakene" i smidig og fuktig form.

Slutt å kave deg opp for slike bagateller. Det er noe alle har. Jeg tror du gjør klokest i å innfinne deg med det. Det er mulig at talgproduksjonen er litt på ville veier i yngre år,og at den vil roe seg ned og stabilisere seg etterhvert som du blir eldre. Det vet jeg ikke sikkert, men det er kanskje logisk å anta?

Gjest (ikke undertegnet)

Hvorfor bruker dere denne tonen??dere har nok missforstått litt.....talg kjærtler er en ting, herregud....ikke no problem med det!!

men når du får MANGE av dem på penisen, tett i tett ganske store og veldig synlig....begynner jeg å kalle det et problem!!! det er skjemmende, kan blandes med kjønns sykdom og er ikke pent.......kanskje dere ikke skjønner det, men det er en plage for sex-livet!!!! og jeg trenger råd....og JA, jeg håper det finnes noe som kan brukes mot det! vet at talg kjærtler er normalt......men det er HELT klart ikke pent når du har masse av det på bare et sted, og det på kjønns organen =(! dere sier kanskje at jeg uroer meg for ingenting..men dere vet ikke hvordan det er!setter pris på vennlige råd........

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...